Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس،  آیت الله محمد محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در خصوص بسته شدن درب‌های بقاع متبرکه و شبهاتی که اخیراً در رابطه با اماکن متبرکه مطرح شده است در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر سخن امیدوارم با دعای حضرت موسی بن جعفر(ع) و امام رضا(ع) و فرزندش حضرت بقیه الله الاعظم(عج) هرچه زودتر این بیماری خطرناک از جامعه ما رخت بربندد و جای خودش را به سلامتی و عافیت به همه بیماران دهد و بهترین پاداش‌ها را نصیب خدمتگزاران این عزیزان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واقعاً در اطلاعیه هم آمد که ما از حادثه پیش آمده متأسف بوده ولیکن آن زمان که باز بود بر اساس انجام وظیفه بود امروز هم که حرم‌ها بسته است بر اساس انجام وظیفه است، یعنی خود این بزرگواران از ما می‌خواهند به گونه ای عمل کنیم که مردم مبتلا نشوند، لذا هر اقدامی که باعث توسعه این بیماری شود گناه و هر اقدامی که باعث کم کردن توسعه این بیماری شود، لازم و وظیفه شرعی است.

وی با اشاره به اینکه همه آستان‌ها به وظیفه خود عمل کردند، اذعان کرد: همه آحاد مردم وظیفه دارند به ستاد مقابله با کرونا کمک کنند زیرا هر روز فشار بر آن‌ها بیشتر می‌شود و دیدیم که مقام معظم رهبری نیز در پیامی تشکر کردند چون آن‌ها در صف اول مقابله هستند و دیگران باید پشت سر این‌ها باشند و اگر کمک هم نمی‌کنند لااقل ضربه نزنند و کار و فشار را بیشتر نکنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اسلام دین واسعی است و خوارج به خود سخت گرفتند که نتیجه آن امروز داعشی‌ها می‌شود، یادآور شد: انسان در همه مسائل باید دنبال حجت باشد که حجت خدا در زمان معصوم ولی خدا بوده و در زمان غیبت ولی فقیه است و در مسائل سیاسی دنبال رهبری باید بود و در مسائل فردی هم افراط و تفریط نکرد؛ بعضی‌ها آن‌قدر مواظب هستند که از هر چیزی که آلوده هم نیست اجتناب می‌کنند و وسواس دارند و یه عده هم می‌آیند ضریح را لیس می‌زنند شاید این میکروب داشته و یک فرد کرونایی به آن دست زده باشد. انسان باید ببیند در مسائل فردی اجتماعی سیاسی حد وسط چیست و طبق آن عمل و رفتار کند.

کد خبر 494651 برچسب‌ها كرونا در ايران محمد محمدی ری‌ شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بهار ۱۴۰۴، در کنار یک شهر ایمن، سرسبز و بانشاط باید برای تحقق و نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(عج) تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، ایمان فرهمندی عصر امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در آئین تجلیل از دست‌اندرکاران ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۳ که با حضور رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار و معاونان و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: خدمت در شهر امام‌رضا (ع) به زائران و مجاوران امام رضا (ع)، توفیق والایی است و خداوند را از این حیث شاکر هستیم.

وی افزود: مشهد مقدس در استقبال از بهار، شهری مثال‌زدنی، زیبا، سرسبز و تمیز و ایمن بود و انتظاری جز این هم از شهر امام‌مهربانی‌ها و جهان‌شهر برکت و کرامت که دومین کلانشهر کشور است، نداریم؛ از تمامی ارکان دخیل در این رویداد فاخر کمال تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه استقبال از بهار، مسیری ۲۰ ساله را با فراز و نشیب‌های بسیار پشت سر گذاشته و هر دوره آموزه‌های بسیاری را داشته است، عنوان کرد: امسال بهار طبیعت مقارن با بهار قرآن، بهار مشارکت اجتماعی در انتخابات و بهار مقاومت اسلامی بود.

تصریح کرد: جهان پیوسته در حال تغییر است و امروز شاهد اهتزاز پرچم کشورمان در مقابل کاخ سفید و سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل در سراسر دنیا هستیم.

فرهمندی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معادلات جهان را بهم ریخته، اسرائیل را خار کرده و آمریکا را به چالش کشیده، گفت: سال آینده شاهد حضور زائرانی از نقاط مختلف دنیا در مشهد مقدس خواهیم بود؛ نوروز ۱۴۰۴ باید شهری در تراز مقاومت اسلامی و انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: امروز نگاه دنیا به کشورمان و مشهدالرضا (ع) نگاه متفاوتی است و باید برنامه‌ریزی سال آینده به نحوی باشد که بدانیم با چه چالش و سوالی برای پاسخگویی به زائر مواجهیم‌.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهار کرد: بهار ۱۴۰۴، در کنار یک شهر ایمن، سرسبز و بانشاط باید برای تحقق و نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی (عج) تلاش کنیم.

کد خبر 751201

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه تبریز: تبیین اندیشه‌های رهبر انقلاب وظیفه دانشگاه‌ها است
  • وزیر کشور در سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س): وعده صادق حضرت امام در حال تحقق است و ما داریم با چشم خودمان فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی را می‌بینیم
  • انتقاد تند یک کاندیدای انتخابات از ذوالنور/ حواست هست که خودت را زیر سوال می‌بری؟/ قالیباف شانس اول ریاست مجلس است
  • با تعامل و همکاری از فرصت باقیمانده استفاده کنیم
  • انتقاد شدید فاطمه هاشمی از وزارت بهداشت
  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • رادان: حجاب را بگیرند، وطن و دین هم نیست می‌شود | درد بی‌حجابان اقتصاد نیست | آن‌ها که مشکل اقتصادی دارند پشت این دولتند
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است