Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز از کاهش بیش از ۹۰ درصدی ورود و خروج مسافر از پایانه مرکزی تبریز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، حسین عادلی سعدآباد در این خصوص گفت: با توجه شیوع ویروس کرونا از حدود یک ماه گذشته و اتخاذ تدابیر پیشگیرانه در پایانه مرکزی تبریز، ورود و خروج مسافر در این پایانه کاهش بیش از ۹۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اواخر اسفند ۹۷ و همچنین نخستین روزهای فروردین ۹۸، سالن ترمینال مرکزی تبریز شاهد ورود و خروج مسافران زیادی بود، اما در روزهای واپسین اسفند ۹۸ و نخستین روز از فروردین ۹۹ میزان مراجعه مسافران به ترمینال مرکزی کاهش بیش از ۹۰ درصدی داشته است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز در عین حال از آمادگی کامل کارکنان این سازمان جهت انجام وظایف خود خبر داد و افزود: با وجود کاهش میزان مسافران ورودی و خروجی، این سازمان با بسیج کلیه امکانات در حال انجام وظایف ذاتی خود است.

وی گفت: تعدادی از مردم و شهروندان عزیزمان به توصیه‌های مربوط به ماندن در منزل و عدم مسافرت توجه دارند که باید از این عزیزان به جهت اهمیت دادن به موضوع ویروس کرونا تشکر کنیم.

 وی بیان کرد: کار ضدعفونی محوطه پایانه‌های مرکزی تبریز بصورت مستمر ادامه دارد و غربالگری و تست سلامت مسافران ورودی و خروجی نیز در این پایانه انجام می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ممنوعیت سفر پایانه مسافربری تبریز کاهش مسافرت کاهش بیش از ۹۰ درصدی مرکزی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی با درخواست ساکنان شهر جدید سهند برای تمدید تخفیف عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر موافقت کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش، جمعه، هفتم اردیبهشت ماه، در جریان سفر یک روزه خود به آذربایجان شرقی برای افتتاح تعدادی از واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند و یک مدرسه برای کودکان استثنایی، دستور داد که تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزاد راه تبریز- سهند برای ساکنان این شهر تمدید شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • تمدید تخفیف ۵۰ درصدی عوارض آزادراه تبریز- سهند برای ساکنان شهر جدید سهند 
  • چهار راهبرد سند تحول برای کاهش پرونده‌های ورودی به قوه قضاییه
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات