Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@05:50:41 GMT

افزودن دوره ۳ هفته ای به آموزش دانشگاهها

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۶۹۱۶

افزودن دوره ۳ هفته ای به آموزش دانشگاهها

به گرارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی خاکی صدیق با اشاره به اولویت معاونت آموزشی وزارت علوم در سال جاری گفت: در حال حاضر تمام برنامه های معاونت آموزشی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا بوده و برنامه ها در جهت مقابله با این ویروس است.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش برنامه ها باید طوری طراحی، برنامه ریزی و اجرا شود که حداقل صدمه به آموزش دانشگاهها وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر اولویت ما این است.

معاون آموزشی وزیر علوم درباره صحبت های اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه سه هفته به دوره آموزشی مراکز دانشگاهی بعد از تعطیلات اضافه خواهد شد، گفت: اگر فعالیت دانشگاه ها از ۱۶فرودین شروع شود سه هفته به دوره آموزشی اضافه خواهد شد و هر مقدار این تاخیر بیشتر شود، روزهای بیشتری به این زمان اضافه می شود.

گفتنی است، رئیس جمهور روز گذشته اعلام کرد، درباره روز آغاز به کار مراکز آموزش عالی در هفته آینده بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

مهر

انتهای پیام/

31 / 320 علی خاکی صدیق آموزشگاه دانشگاه وزارت علوم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علی خاکی صدیق آموزشگاه دانشگاه وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۶۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • هرساعت اضافه‌کار پرستاران ۲۰۰۰۰ تومان است/احتمال افزایش مبلغ
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد