Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از ابتلای هشت بیمار دیگر در استان به کووید۱۹ خبر داد و گفت: مجموع بیماران کرونایی کرمان به ۱۶۹ نفر رسید. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حمیدرضا رشیدی‌نژاد ‌ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کووید 19 در استان کرمان اظهار داشت: از ظهر گذشته تا امروز جواب آزمایش هشت بیمار دیگر در استان مثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کرمان خبر داد و افزود: با احتساب این بیماران آمار مبتلایان به کووید 19 در استان به 169 نفر رسیده است.

کارگاه‌های تولید ماسک سپاه در کرمان به 37 عدد رسید؛ تولید روزانه 30 هزار ماسک توسط بسیجیانابتلای 8 کرمانی دیگر به کرونا تایید شد؛ آمار کرونایی‌های استان به 161 نفر رسیداستفاده از ماسک در محیط‌های بسته و خودروهای عمومی در کرمان اجباری شدمصوبه تعطیلی بازار و اصناف در کرمان به قوت خود باقی است/ تعطیلی بازار کرمان تا 15 فروردین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تنها راه قطع چرخه انتقال ویروس کرونا در خانه ماندن و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است گفت: یک نفر مبتلا به کرونا امکان انتقال ویروس به حدود 10 نفر دیگر هم را دارد.

وی با اشاره به اینکه ماهیت این ویروس غیرقابل پیش‌بینی است و امکان تغییر رفتار ویروس وجود دارد افزود: ماندگاری ویروس در محیط نیز زیاد است و گندزدایی محیط و شستن دست‌ها را باید جدی بگیریم.

رشیدی‌نژاد با بیان اینکه اگر رعایت نکات توصیه شده از سوی مسئولان و کارشناسان انجام نشود افزایش بیشتری از تعداد مبتلایان به کرونا را در استان خواهیم داشت ادامه داد: مطمئناً عده زیادی هم هستند که هنوز به مراکز درمانی مراجعه نکردند اما بیماری را دارند و ناقل آن هستند.

وی با بیان اینکه نمونه آزمایش بیماران مشکوک در آزمایشگاه شهر کرمان مورد بررسی قرار می‌گیرد و به تهران ارسال نمی‌شود خاطر‌نشان کرد: تعداد مبتلایان و رشد تعداد موارد مثبت مبتلا به کرونا نسبت تعداد آزمایشات انجام شده نشان می‌دهد که اپیدمی ویروس در استان استقرار یافته و در وضعیت بحران است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم که از هر گونه تجمع اکیدا خودداری کرده و فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند، در خانه بمانند و در شرایط بیماری از دید و بازدید نوروزی خودداری کنند.

انتهای پیام/511/ ز

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به نزدیکی فاصله امتیازات تیم‌های استقلال و پرسپولیس در رده اول و دوم جدول لیگ برتر کاملا مشخص است که این دو تیم تا اینجا خود را به عنوان کاندیدا‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی بیست و سومین دوره لیگ برتر معرفی کرده‌اند.

اما نگاهی به تعداد برد‌های اخیر این دو تیم و نکته نهفته در کلین شیت‌های سرخابی ها، این واقعیت را مشخص می‌کند که تیم پرسپولیس انگیزه بیشتری برای گرفتن جایگاه استقلال در بالای جدول دارد.

شاگردان اوسمارویرو در ۵ بازی آخر (از هفته بیست و یکم تا بیست و پنجم) موفق شدند تیم پیکان را دو بر صفر، گل گهر سیرجان را یک بر صفر، ملوان بندر انزلی را یک بر صفر و صنعت نفت آبادان را ۳ بر صفر پشت سر بگذارند و در دیدار حساس مقابل تیم سپاهان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شوند.

کسب ۴ پیروزی و به ثمر رساندن ۷ گل بدون دریافت حتی یک گل خورده در این تعداد بازی موجب شد تا علاوه بر نزدیک‌تر شدن پرسپولیس به استقلال در صدر جدول و کم کردن فاصله امتیازی به عدد یک زنگ خطر جدی را برای شاگردان جواد نکونام به صدا در بیاورند.

اما در نقطه مقابل تیم استقلال در ۵ دیدار اخیر خود با دو مساوی مقابل تیم‌های این مس رفسنجان و تراکتور دو امتیاز از دست داد تا از مجموع ۱۵ امتیاز ۵ بازی اخیر تنها ۱۱ امتیاز گرفته باشد. هرچند که تیم استقلال توانست تیم‌های هوادار و آلومینیوم اراک را با نتیجه مشابه یک بر صفر و شمس آذر قزوین را سه بر دو از پیش رو بردارد، اما نکته جالب توجه در تعداد گل‌های خورده و زده این دو تیم است که استقلالی‌ها هم هفت گل در این ۵ هفته به ثمر رساندند تا به لحاظ گلزنی از پرسپولیس عقب نباشند، اما دریافت ۴ گل خورده شرایط خط دفاعی این تیم را متزلزل‌تر نسبت به پرسپولیسی مشخص می‌کند که ظرف ۵ هفته یک گل هم نخورد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • آخرین جزئیات تعداد مبتلایان به تب کریمه کنگو اعلام شد
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • آمار می‌گوید: پرسپولیس «تخت گاز» به دنبال پایین کشیدن استقلال
  • تراشه‌های مغزی به‌زودی از رده خارج می‌شوند/ چه بلایی بر سر بیماران می‌آید؟
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • آزمایش خون ممکن است آرتروز زانو را پیش‌بینی کند
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور