Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@14:49:33 GMT

تمدید نمایشگاه عکس "هوران" تا ۱۵ فروردین

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۷۲۶۱

تمدید نمایشگاه عکس 'هوران' تا ۱۵ فروردین

بایزیدی رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: فراخوان نمایشگاه عکس گروهی هوران (آفتاب) بنا به درخواست و تقاضای عکاسان تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری در این شهرستان تمدید شد.

او با اعلام اینکه علاقمندان به این نمایشگاه می‌توانند آثار خود تا ۱۵ فروردین ماه سالجاری به دفتر انجمن سینمای جوان مهاباد ارسال کنند؛ افزود: تعداد آثار ارسالی در هر بخش حداکثر ۵ عکس می‌باشد و یا به آدرس الکترونیکی hooran ۲۰۲۰@gmail.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com و یا آیدی تلگرام hooran ۲۰۲۰@ ارسال کنند.

بایزیدی اضافه کرد: این نمایشگاه در ۲ بخش دوربین حرفه‌ای و دوربین تلفن همراه و با همکاری پایگاه خبری «هاژه» و استودیو فیلم و عکس «زانیار» این شهرستان برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: همچنین مشخصات شخصی خود شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، و شماره تماس به همراه آثار انتخابی ارسال و برای اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۳۷۶۵ تماس بگیرند.

رئیس انجمن سینمای جوان شهرستان مهاباد ادامه داد: در صورت راه یابی آثار هزینه چاپ بر عهده عکاس است و آثار راه یافته به نمایشگاه در سایز cm ۳۰*۴۰ چاپ می‌شوند.

انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و ... آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

انتهای پیام / س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جوان نمایشگاه عکس ارسال آثار انجمن سینمای جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فراخوان سومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچمداران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی با محور‌های نقش روحانیت به ویژه امامین انقلاب، مراجع تقلید، ائمه جمعه و جماعت، علمای جهان اسلام و نقش حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت اسلامی منتشر شد.
این جشنواره در بخش‌های تألیف و ترجمه کتاب، تحقیق و پژوهش، فیلم‌نامه، چند رسانه‌ای و فیلم و عکس برگزار و مهلت ارسال آثار تا بیستم تیر ۱۴۰۳ اعلام شد.
علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه استانی جشنواره به آدرس: خرم‌آباد، خیابان اندیشه، کوچه اندیشمند نهم جنب ترمینال برون استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و پیام رسان ایتا به شماره 
۰۹۱۰۴۶۵۸۸۶۸ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • ثبت بیشترین تخلف سرعت در محور ارومیه- مهاباد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • برگزاری نمایشگاه نقاشی در حمام تاریخی شیخ سلماس
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • فراخوان نخستین سالانه تبادل عکس ایران
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟