Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با بیان اینکه مردم نگران تامین مایحتاج خود نباشند، گفت:رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل ها برای قطع شدن زنجیره های انتقال ویروس کرونا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(3 فروردین) در جمع خبرنگاران با تبریک سال نو، گفت: مشارکت مردم در رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل ها بستر قطع شدن زنجیره های انتقال ویروس کرونا وکنترل این بحران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان همچنین با تاکید بر ضرورت توجه مردم به طرح در خانه ماندن، اظهار داشت: در خانه ماندن بستری برای رفع زنجیرهای انتقال ویروس کرونا و کمک به مهار و کنترل این بیماری است.

 

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم نگران تامین مایحتاج خود نباشند، افزود: کالای اساسی به میزان مناسبی در انبارهای استان ذخیره شده است.

 

خادمی با بیان اینکه در تأمین مایحتاج اولیه مردم مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: به رغم اینکه بازارهای استان تا اطلاع ثانوی تعطیل است اما مردم نگران نباشند فروشگاه های عرضه کالاهای اساسی همواره برای خدمت رسانی به مردم فعال هستند.

 

وی همچنین با اشاره به آمار روز افزون شیوع ویروس کرونا در استان، افزود: در برخی شهرهای استان به نسبت جمعیت میزان شیوع ویروس کرونا بیشتر است.

 

خادمی خاطرنشان کرد: ضروری است مردم برای در کنترل و مهار این ویروس با رعایت نکات بهداشتی و توصیه های اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

استاندار لرستان، خواستار عدم حضور در اماکن عمومی و پرازدحام شد و بیان کرد: با رعایت نکات بهداشتی توسط مردم و پرهیز از ترددهای بی مورد، امیدواریم شیب نمودار مبتلایان به ویروس کرونا سیر نزولی پیدا کند و به زودی از بحران خارج شویم.

 

وی با بیان اینکه تاکنون مردم استان همکاری خوبی داشته اند، افزود: با ادامه این روند شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

 

خادمی اظهار کرد: از مردم می‌خواهیم به همین ترتیب تا پایان تعطیلات فروردین در خانه بمانند و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

 

وی همچنین با تاکید بر ضرورت پرهیز از توجه مردم به شایعات، ادامه داد: در این شرایط نباید با شایعه پراکنی و نشر اکاذیب به هم بخورد که در صورت مشاهده، با متخلفین برخورد می‌شود.

 

استاندار لرستان با اشاره به طرح نظارتی اعمال شده در ورودی شهرها، افزود: امسال جریان مسافرت به سمت استان لرستان وجود ندارد.

 

وی با اشاره به اطلاع رسانی های به عمل آمده در خصوص ویروس کرونا و اعمال نظارت بر راه های ورودی استان، افزود:  پیامد آن کاهش ۸۰ درصدی مسافرت به استان نسبت به سال گذشته است.

 

خادمی اذعان داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تنها ورود ۱۳ هزار تلفن همراه به استان ثبت شد که بخش عمده‌ای از آنها لرستانی‌های مقیم سایر استان‌های کشور بودند و برای دیدار با خانواده‌های خویش به استان سفر کرده‌اند.

 

وی با اشاره به عدم ارائه خدمات به مسافران، بیان کرد: مسافران وارد شده به استان  در منزل بستگان خود سکونت دارند.

 

خادمی به نقل از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کشور، گفت: ورودی و خروجی‌های شهرها نباید بسته باشد اما موضوع کنترل درگاه‌های استان از همان ابتدا در دستور کار قرار گرفته و ۲۳ اکیپ پایگاه سلامت متشکل از نیروهای پزشکی، هلال احمر، پلیس راه و نیروی انتظامی به منظور انجام تست و خدمات رسانی به مردم در ورودی شهرها مستقر شدند.

 

وی با بیان اینکه کرونا، ویروس بسیار خطرناکی است و سرعت انتقال بالایی دارد، اذعان داشت: این ویروس منحوس امروز همه را در معرض خطر قرار داده است.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ویروس کرونا مشارکت مردم رعایت نکات بهداشتی نکات بهداشتی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان

استاندار سمنان گفت: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس ‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: به منظور ارتقای بیش از پیش شاخص‌های آموزشی در سطح استان در بحث تخصیص اعتبارات دور دوم سفر رئیس‌جمهور به استان، نگاه و رویکرد ویژه‌ای در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: سطح کیفی استان سمنان در حوزه آموزش و پرورش و موارد و مسائل مرتبط با این حوزه همواره باید سرآمد کشور باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه آموزش و پرورش از طریق برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه‌های ورزشی و با نشاط از دیگر مسائلی است که ضرورت دارد به صورت ویژه مدنظر باشد.

هاشمی تصریح کرد: توجه به مباحث و مسائل فرهنگی و دینی در سطح مدارس با استفاده از ظرفیت مشاوران فرهنگی و دینی به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: بحث آزمون امتحانات نهایی یکی از موارد اولویت‌دار فعلی آموزش و پرورش استان است که باید تمام امکانات لازم با تشکیل ستاد پیشتیبانی از آزمون برای این مهم فراهم شود.

استاندار سمنان گفت: در راستای ارتقای مسئولیت‌پذیری و تقویت احساس تکریم از مقام معلم، ضرورت دارد تا اجرای برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در سطح استان با نقش‌آفرینی و محوریت دانش‌آموزان برگزار شود.

کد خبر 747556

دیگر خبرها

  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • قمه کشی باورنکردنی در ارومیه + فیلم
  • (ویدئو) قمه‌کشی در ارومیه؛ عوامل نزاع شناسایی شدند
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه، در دستور کار ویژه پلیس
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر