Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت‌الله مصطفی محامی ضمن تبریک فرارسیدن نوروز در رابطه با نامگذاری سال جدید به جهش تولید اظهار داشت: مقام معظم رهبری از جایگاه رهبری نظام اسلامی، فرصت‌ها و تهدیدهای کشور را رصد می‌کنند و به تناسب نیاز، شعاری را برای هر سال تعیین می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: ایشان از جایگاه فرماندهی کل قوا، جبهه مقابله با استکبار جهانی و نقاط درگیری را رصد می‌فرمایند و در هر سالی هر جبهه‌ای که نیازمند تقویت باشد و هر سنگری که نیازمند حضور بیشتر و تقویت بیشتر باشد را مشخص می‌کنند.

وی ادامه داد: از آنجا که سالیان سال درگیری عمده بین جبهه حق و باطل و مقابله استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی ایران در جبهه فرهنگی و اقتصادی است؛ ایشان در سال‌های اخیر در کنار نام‌گذاری‌های مربوط به مسائل فرهنگی و اجتماعی و معنوی و اخلاقی در مسائل اقتصادی تمرکز کرده‌اند و سال‌های متعددی را با عناوین مختلف به بحث‌های اقتصادی جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی پرداخته‌اند.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: از آنجا که در میان مسائل اقتصادی، تولید جایگاه ویژه و نقش مهمی را ایفا می‌کند ایشان در سال‌های اخیر بر بحث تولید بیشتر پرداخته‌اند.

آیت‌الله محامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها مسائل رونق تولید، توجه و حمایت از تولید داخلی و غیره را در راستای توجه به تولید متذکر شده اند که این نشان دهنده اهمیت مباحث اقتصادی و به خصوص بحث تولید داخلی در تقویت نظام اسلامی و مقابله با دشمنان مردم ایران و ملت مسلمان است.

وی افزود: اقتصاد نقش ویژه‌ای را هم در اقتدار یک نظام ایفا می‌کند و هم در دین و فرهنگ مردم؛ بر این اساس می‌بایست همه مردم و مسئولان با توجه به فرمان فرماندهی‌کل قوا و سیاستی که رهبر معظم انقلاب تعیین می‌فرمایند مسیر خود را تعیین و دنبال کنند و تمام تلاش خود را در جهت حمایت از تولید داخل و تقویت تولید داخل انجام دهند تا شاهد جهشی در تولید داخل باشیم و تقویت اقتصاد کشورمان و پیروزی در این جبهه و در این سنگر با توفیقات الهی میسر شود.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: در استان سیستان و بلوچستان با توجه به استعدادهای نهفته در این سرزمین و وضعیت جغرافیایی این خطه پهناور، لازم است تا با برنامه ریزی دقیق، بهره گیری لازم از همه منابع انسانی و خصوصاً نیروهای جوان و روشنفکر و فعال و همچنین امکانات خدادادی که خداوند تبارک و تعالی در این استان در اختیار ما قرار داده است، مواردی را که بتوان در جهت تولید در بخش‌های مختلف کشاورزی، گل کاری، دامداری، شیلات، صنعت و معدن و غیره شناسایی و در آنها سرمایه‌گذاری و در راستای جهش تولید استفاده کرد.

آیت‌الله محامی در این خصوص تصریح کرد: در این زمینه، از بازار داخلی برای مصرف آنها از مزیت مرزهای آبی و خاکی باید استفاده شود و با تقویت بازارچه‌های مرزی در جهت صادرات محصولات تولید شده تلاش شود تا شاهد یک رشد و ترقی در استان و گسترش تولید و جهش تولید در استان باشیم.

کد خبر 4884154

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان سال جهش تولید زاهدان سیستان و بلوچستان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی حوادث چهارشنبه سوری نوروز قزوین شیراز استانداری سمنان ضدعفونی سیستان و بلوچستان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان

 استاندار سیستان و بلوچستان در جریان سفر به حوزه سیستان با حضور در منازل شهید حسین سردشتی بیرجندی، شهید بهزاد بارانی، شهید محسن کمالی دوست و شهید کاظم ملائی با خانواده معزز این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

  استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم اسلام و نظام کردند، بنابراین باید هرکاری که از دستمان بر می آید برای خانواده های بزرگوار این افراد انجام دهیم تا مدیون آن‌ها نباشیم.

  محمد کرمی با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: وظیفه و رسالت مسئولین، تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است، لذا در تلاش هستیم تا با حل مشکلات و مسائل پیش روی مردم، تامین آسایش، امنیت و رفاه ایشان، در مسیر شهدا گام برداریم.

  شهیدان محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در ۲۱ فروردین۱۴۰۳ در حمله مزدوران استکبار جهانی به دو خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال ماموریت بودند در مسیر شهرستان سیب سوران به شهادت رسیدند.

 
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • مردم سیستان و بلوچستان باید از ثروت‌های استان بهره‌مند شوند
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • استفاده از ظرفیت نخبگان موجب توسعه می‌شود
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی