Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ماهسون خواننده مطرح ترکیه‌ای با انتشار پستی با مردم ایران ابراز همدردی کرد. این خواننده در پستی که در صفحه شخصی‌اش همراه با پرچم ایران منتشر کرده نوشته «ویروس کرونا دنیا را تهدید می‌کند و هر روز قربانی می‌گیرد. کشور همسایه ما، تعدادی از ایرانیان فوت کرده‌اند. من از خداوند برای درگذشتگان رحمت الهی و برای خانواده‌های مرحومین صبر و بردباری و همچنین برای بیماران شفای عاجل مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفاً برای سلامتی خود و خانواده گرامیتان و مقابله با ویروس کرونا دقت لازم را به عمل آورده و توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرید. دوستتان دارم مردم ایران»

تعداد زیادی از هموطنان هم با حضور در صفحه این خواننده ترک از ابراز همدردی او با مردم ایران تشکر کرده اند. هنرمندانی چون محسن یگانه و میلاد کی مرام هم با کامنت زیر این پست ماهسون از او تشکر کرده‌اند. 

کد خبر 494620 برچسب‌ها كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران مردم ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد

همشهری آنلاین؛ حوادث : چندی قبل یکی از خواننده های مطرح در کشور قدم در اداره پلیس فتا گذاشت و عنوان کرد که یک صفحه جعلی به اسم او ساخته شده است.

وی توضیح داد: فردی که صفحه جعلی را در اینستاگران راه اندازی کرده بیش از 400 هزار دنبال کننده دارد که با سوء استفاده از جایگاه اجتماعی من و انتشار تصاویرم، ‌مردم را فریب می دهد.

این خواننده ادامه داد: فرد کلاهبردار درحالیکه خودش را جای من معرفی کرده، با ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می کند.

با این شکایت، کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی کردند و وی در یکی از مناطق شمال تهران دستگیر شد.

مرد کلاهبردار در بازجویی ها به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات خواننده مطرح کشور در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد. وی همچنین انگیزه خود را به دست آوردن پول دانست.

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران با بیان این خبر گفت: متهم با قرار قانونی بازداشت شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

کد خبر 848478 برچسب‌ها سارق - سرقت کلاهبرداری - قمار - شرط‌بندی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری اینترنتی خودش را خواننده سرشناس جا زد
  • سرگذشت فارسی‌زبانان آسیای میانه /نگاهی به کتاب «تاریخ تاجیکان ورارود»
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل درباره رامین یکتاپرست ؛ کسی که یک فاحشه‌خانه را در آلمان اداره می‌کرد | یکتاپرست وابسته به سپاه بود؟
  • دستاوردسازی خیالی اسرائیل و رسانه‌هایش درباره رامین یکتاپرست
  • مرکز رصد فرهنگی کشور: ۶۵ درصد از مردم در خانه دیوان حافظ دارند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی