Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@21:58:58 GMT

سفر جهانگیری به استان‌های درگیر کرونا لغو شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۷۷۸۴

سفر جهانگیری به استان‌های درگیر کرونا لغو شد

سفرهای برنامه‌ریزی شده معاون اول رئیس جمهور به استان‌های درگیر کرونا لغو شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهور، سفر‌های برنامه‌ریزی‌شده معاون اول رئیس جمهور به استان‌های خراسان رضوی، مازندران و گیلان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه هفته جاری و همچنین سفر به استان‌های اصفهان و قم که قرار بود در روز سه‌شنبه هفته جاری انجام شود، لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لغو این سفرها بنا به درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و در چهارچوب پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ضرورت پرهیز از سفر به استان‌های درگیر کرونا و لازم‌الاجرا بودن دستورالعمل‌های آن ستاد انجام شد.

اگرچه سفر معاون اول رئیس جمهور به‌دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر کاهش تردد‌ها و سفر‌های درون و برون‌شهری لغو شد، اما جهانگیری روزانه و به‌طور مستمر پیگیر حل مشکلات و مسائل مختلف استان‌ها برای پیشگیری، مدیریت و مقابله با کرونا بوده و خواهد بود و دستورات لازم را برای تامین اقلام بهداشتی و درمانی مورد نیاز آن‌ها صادر خواهد کرد.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ستاد ملی مبارزه با کرونا معاون اول رئیس جمهور لغو شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران

معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی کم باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در گفتگو با خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو در کرمان در خصوص آخرین وضعیت لایحه تقسیم استان‌های کرمان و تهران گفت: این لایحه با توجه به فرصت زمانی باقی مانده تا پایان مجلس فعلی، به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد.

وی افزود: در بحث تقسیمات کشوری، موضوع تاسیس چندین استان جدید در کشور در دولت در حال نهایی شدن است، که این موضوع هم در مورد تهران و هم در مورد کرمان و احتمالا در مورد سیستان و بلوچستان صورت خواهد گرفت.

حسینی در مورد تاسیس استان کرمان جنوبی با توجه به قول رییس جمهور در سال ١٤٠١ در جمع مردم جیرفت نیز اظهار داشت: موضوع تاسیس استان کرمان جنوبی از نظر دولت نهایی شده است و قرار شد لایحه آن با موضوع تقسیم استان‌ تهران با هم به مجلس ارائه شود.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد: موضوع تاسیس استان‌های جدید در دستور کار دولت است که بزودی بصورت یکجا اعلام و اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: لایحه تاسیس استان‌های جدید در کرمان و تهران بزودی و در آینده‌ای نزدیک به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌گردد.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان + تصاویر