Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ افشین یاری، فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر این که فردی در زیر زمین یک واحد صنفی در زیر زمین مغازه خود در یکی از مناطق شهرستان اسدآباد، اقدام به تهیه و توزیع الکل دست ساز کرده است و به قیمت گران به فروش می‌رساند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان اسدآباذد، پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این واحد صنفی، ۲۰۰ بطری محلول ضد عفونی کننده ۲۰۰ سی سی، ۱۵ لیتر مایع گلیسیرین، ۱۵ لیتر مایع پارافین و ۹ گالن ۵ لیتری الکل غیر بهداشتی در مجموع به مقدار ۱۱۹ لیتر کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری مالک مغازه بیان کرد: متهم به همراه مواد ضدعفونی کننده غیر بهداشتی کشف شده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ عبدالکریم ساسانی گفت: مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده ها به ۳ دستگاه وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این خودرو‌ها ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی داراب با بیان این که در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • افزایش دو برابری سطح زیرکشت کلزا در اسدآباد
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • بهسازی چاه‌ روستای کرخنگان مروست
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳