Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: سرکرده باند ۴ نفره سارقان مسلح که در ۳ استان کشوربالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از منازل مردم و ۳ و نیم کیلو طلا از یک طلافروشی سرقت کرده بودند در عملیات پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شد. تاریخ انتشار: 15:30 - 03 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۷۹۵

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردار" مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان با تیزهوشی و اشرافیت اطلاعاتی خود از حضور سرکرده باند سرقت مسلحانه تحت تعقیب ۳ استان کشور در شهر اصفهان مطلع و بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: کلانتری های جدید در تهران ساخته می‌شود

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این خصوص اقدامات ویژه و تخصصی پلیسی صورت گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی طی عملیاتی پیچیده و هوشمندانه فرد مذکور در یکی از نقاط شهر به محاصره ماموران در آمده و بدون اینکه فرصتی برای فرار داشته باشد دستگیر شد.

سردار معصوم بیگی، با حرفه‌ای عنوان کردن عملکرد کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در انجام موفقیت آمیز عملیات دستگیری این مجرم متواری اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم سرکرده اعضای یک باند ۴ نفره سرقت مسلحانه بوده که در استان همدان ۱۵ فقره و در استان گلستان ۳۷ فقره سرقت منزل انجام داده و در استان لرستان نیز با دستبرد به یک طلافروشی سه ونیم کیلو طلا را به سرقت برده بودند.

این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه سارقان از منازل مردم، طلاجات و دلار سرقت کرده بودند، گفت: ارزش اموال به سرقت رفته از منازل مردم توسط کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

لازم به ذکر است طی عملیاتی توسط ماموران پلیس استان گلستان یکی از اعضای این باند به هلاکت رسیده، ۲ نفر دیگر زخمی شده و سرکرده آن‌ها متواری شده بود که به لطف خداوند و تلاش ویژه کاراگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس سارق استان اصفهان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است