Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر استان فارس اقدامات این قرارگاه و سپاه فجر در مقابله با کرونا را تشریح کرد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، سرهنگ محمدرضا رجبی امروز در نخستین جلسه قرارگاه بهداشت و سلامت احمدبن‌موسی(ع) به اقدامات سپاه فجر استان اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون 5 هزار و 825 گروه جهادی به استعداد 23500 نفر جهت رفع آلودگی معابر شیراز و شهرستان‌ها به کار گرفته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین با اشاره به کنترل مبادی ورودی استان فارس گفت: 3 هزار و 250 نفر در قالب 812 تیم نسبت به غربالگری و کنترل تردد در مبادی ورودی استان و شهر شیراز اقدام کردند همچنین تعداد 830 نفر در قالب 276 تیم جهت سرکشی و نظارت بر پمپ بنزین و پمپ گاز و نانوایی‌ها به‌کار گرفته شدند. 

جانشین قرارگاه پدافند زیستی سپاه فجر استان فارس افزود: این قرارگاه در زمینه غربالگری و اعزام تیم‌های واکنش سریع به منزل افراد مشکوک به کرونا نیز وارد عمل شده و اقداماتی را انجام داده است. 

تولید 20 هزار ماسک توسط بسیجیان رشت؛ سپاه برای ریشه‌کنی کرونا آمادگی کامل داردکمبود شدید ماسک در بیمارستان‌های آمریکا/ اجبار پزشکان به استفاده از ماسکها کهنه!توئیت بعیدی‌نژاد درباره ماسک‌های خریداری شده از انگلیس

رجبی همچنین از ساماندهی و به کارگیری گردان‌های جنگ نوین یگان‌های سپاه خبر داد و بیان کرد: برای رفع آلودگی معابر به استعداد 3600 نفر روز تاکنون اقداماتی انجام شده و این فرایند همچنان ادامه دارد. 

معاون عملیات سپاه فجر استان فارس همچنین از فعالیت سپاه استان در زمینه تامین کادر درمانی مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی و شهرستان‌ها جهت بیمارستان‌های معین سخن گفت. 

وی ادامه داد:4 هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش 500 هزار تومان بین افرادی که به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار مشکل اقتصادی شدند، توزیع شده و 4 هزار بسته دیگر نیز در روزهای آتی توزیع می‌شود. 

رجبی همچنین از راه‌اندازی بیش از 30 کارگاه تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در استان با هماهنگی علوم پزشکی و سازمان صمت خبر داد. 

انتهای پیام/424/ح

R41382/P/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه فجر استان استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد

جودکی بیان کرد: با بازرسی‌های مستمری کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و پیگیری گزارشات بهداشتی که به سامانه ۱۹۰ اعلام می‌شود یک کارگاه تولید همبرگر غیرمجاز در شهرک صنعتی نظرآباد کشف شد. 
 
وی ادامه داد: این مرکز با مواد اولیه غیرمجاز از جمله ضایعات گوشت نامناسب در شرایط غیربهداشتی به تولید همبرگر اقدام می‌کرد که پلمب و به مراجع قضایی معرفی شد. 
 
جودکی ادامه داد: بازرسان بهداشت محیط در این مرکز بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مواد اولیه و محصول همبرگر آماده توزیع غیربهداشتی کشف و ضبط کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • ضرورت تشکیل قرارگاه آموزش ایمنی شغل
  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • اجرای ۴۲۵ میلیارد تومان طرح آبرسانی در روستاهای لرستان
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • ربات انسان‌نمای تسلا تا سال دیگر به بازار می‌آید
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول