Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ثبت سومین مرگ به دلیل کرونا خبر داد و گفت: تاکنون آزمایش ۷۳ نفر ابتلا به کووید ۱۹ مثبت بوده است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

محمد‌مهدی بانشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: طبق آخرین یافته‌های آزمایشگاهی اعلام شده توسط وزارت بهداشت، استان کهگیلویه و بویراحمد در 24 ساعت گذشته مورد جدیدی از ابتلا به کرونا ویروس نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سومین بیمار کرونایی در این استان بامداد امروز درگذشت، عنوان کرد: این بیمار 73 ساله بامداد امروز با وجود تلاش‌های صورت گرفته توسط کادر درمان و تیم پزشکی در بیمارستان شهید جلیل فوت کرد.

احتمال ابتلای مجدد به بیماری کرونا در چه افرادی وجود دارد؟ + داروهای مصرفی مبتلایانآخرین آمار کرونا در ایران| نمودار روند ابتلا و فوت + سه سناریوی احتمالی برای شیوع کرونا در کشورتسنیم بررسی کرد؛ آغاز روند نزولی شیوع ویروس کرونا در شمال کشور

سخنگوی ستاد کنترل و پیشگیری از کرونا دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تاکنون از 530 نمونه آزمایش ارسال شده از بیماران مشکوک به کرونا ویروس در نقاط مختلف این استان  به مرکز کشور، 73 مورد مبتلا به کرونا مثبت بوده است.

بانشی افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی، یک هزار و 28 مورد جدید ابتلا به کوئید 19 در کشور شناسایی شده و تا امروز 21 هزار و 638 بیمار مبتلا به این بیماری در کشور گزارش شده است.

انتهای پیام/541/ ز

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا ساعت ۱۵:۳۰ پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در دوگنبدان ۲۹.۶، امامزاده جعفر ۲۸.۹، سی سخت ۲۸.۱، یاسوج فرودگاه ۲۶.۳ و در لیکک ۲۰.۲ میلی متر باران باریده است.
سامانه پرقدرت بارشی که فعالیت آن در استان کهگیلویه و بویراحمد از صبح امروزآغاز شده ، تا امشب ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • باران میهمان بهاری در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من