Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی رسانه‌های معاند تلاش دارند فوت معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را به به موضوع کرونا ارتباط دهند ولی اسنادی وجود دارد که نشان می دهد مرحوم صالحی به علت سانحه رانندگی درگذشته است.

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمد مهدی صالحی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در روز اول فرودین 1399 و همزمان با شهادت حضرت موسی ابن جعفر(ع)، به علت سانحه رانندگی درگذشت، با این حال برخی رسانه‌های معاند تلاش دارند فوت حجت الاسلام صالحی را به موضوع کرونا ارتباط دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه‌ها از همان ابتدای شیوع کرونا هم همواره سعی کردند تا با انتشار آمار و اخبار کذب از تعداد فوتی ها و مبتلایان به کرونا در ایران، در میان مردم وحشت ایجاد کنند.

 

مرحوم صالحی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها چند روز قبل از عید نوروز قصد داشت به مشهد مقدس سفر کند که در این مسیر دچار سانحه رانندگی شد و مدتی را هم در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان‌ شهدای تجریش بستری بود.

تصاویر از مرحوم صالحی در زمان بستری در بیمارستان و همچنین از خودروی وی بعد از تصادف به روشنی نشان دهنده واقعیت ماجرا است.

 

فیلم زیر هم در زمان بستری حجت الاسلام صالحی در بیمارستان گرفته شده است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مقام معظم رهبری رسانه ها رهبری سانحه رانندگی رهبری در دانشگاه ها رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۸۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: سانحه مقارن ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت رخ داد که به دنبال آن کارشناسان فوریت‌های پزشکی (اورژانس) فوت سه نفر را در محل تایید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به مرکز درمانی فاطمیه شبستر انتقال داده شدند.

وی افزود: حال یکی از مصدومان وخیم است.

سرهنگ حبیب آبراهه رییس پلیس راه آذربایجان شرقی در خصوص چگونگی حادثه را ترکیدگی تایر خودرو سوزوکی اعلام کرد و گفت: خودرو پس از برخورد با دنا به تیر برق برخورد و متوقف شد.

هنوز جزئیات بیشتری از دیگر عوامل احتمالی سانحه نظیر نقص فنی جاده یا خودرو اعلام نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پمپاژ دروغ‌های رسانه‌ای علیه دانشجویان معترض دانشگاه‌های آمریکا + فیلم
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • درگذشت خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶