Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- بقیه بازیکنان یوونتوس غیر از دیبالا، ماتویدی و روگانی به ویروس کرونا مبتلا نشده‌اند.
به گزارش آریا، یوونتوس با سه بازیکن مبتلا به ویروس کرونا، بیشترین ضربه را از این ویروس در میان باشگاه‌های بزرگ اروپا دیده است اما با وجود ابتلای روگانی، ماتویدی و دیبالا به ویروس کرونا، تست کرونای بازیکن دیگری از بیانکونری مثبت اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از اسکای ایتالیا، از تمام بازیکنان یوونتوس تست کرونا گرفته شده که فقط نتیجه تست روگانی، ماتویدی و دیبالا مثبت بوده است و بقیه بازیکنان تا این لحظه سالم هستند. پیانیچ، خدیرا، داگلاس کاستا، کریستیانو رونالدو و البته گونزالو هیگواین بازیکنانی هستند که هر یک به دلایلی ایتالیا را ترک کرده‌اند و پس از بازگشت به تورین موظف هستند دو هفته در قرنطینه باشند.
بازیکنان بانوی پیر بی توجه به توصیه‌های پزشکان، در حالت مسافرت به سرزمین مادری خود هستند. منابع متعددی در ایتالیا از موافقت باشگاه یوونتوس با بازگشت داگلاس کاستا به برزیل خبر می‌دهند، آن هم در حالی که دوره قرنطینه 14 روزه این بازیکن تکمیل نشده است.
به گزارش فوتبال ایتالیا، پس از این که گونزالو هیگواین از ایتالیا راهی آرژانتین شد، سر و صدای زیادی به راه افتاد. میرالم پیانیچ و سامی خدیرا هم دست به اقدام مشابهی زده‌اند. در حالی که تا کنون ابتلای بلیز ماتویدی، دنیله روگانی و پائولو دیبالا به ویروس کرونا تایید شده است، چنین اقداماتی اصلا مورد پذیرش افکار عمومی قرار نمی‌گیرد. بیانکونری تاکید می‌کند که قرنطینه خانگی بازیکنان داوطلبانه بوده و بنابراین مدتی برای آن تعیین نشده است. نتیجه تست هیگواین و سایر بازیکنان منفی بوده است ولی بازیکنان یوونتوس باید تا تاریخ 25 مارس (سه روز دیگر) در قرنطینه می‌ماندند.
دیروز در بیانیه رسمی باشگاه میلان گزارش شد که مدیر فنی باشگاه و پسرش که متولد سال 2001 است به ویروس کرونا مبتلا شده اند. پائولو در روزهای اخیر با یک شخص مبتلا به ویروس کرونا در ارتباط بوده و همین موضوع باعث آلودگی او شده است. مالدینی پدر و پسر هر دو در یک خانه زندگی می کنند و همین موضوع باعث شد که تست کرونای دنیل نیز مثبت شود.
در بیانیه منتشر شده توسط میلان آمده است: " میلان تایید می‌کند که مدیر فنی باشگاه یعنی پائولو مالدینی با شخص مبتلا به کرونایی در تماس بوده و علائم این بیماری را به شکل مداوم تجربه کرده است. همچنین بعد از آزمایش مشخص شد که تست کرونای او مثبت است. به همین ترتیب پسرش دنیل نیز بعد از او به کرونا مبتلا شده است.
پائولو و دنیل در وضعیت خوبی قرار دارند و پس از گذشت بیش از دو هفته در خانه خود و بدون تماس های خارجی، همانطور که در پروتکل های بهداشتی، پزشکی پیش بینی شده است، قرنطینه را برای زمان لازم به منظور بهبودی کامل بالینی پشت سر می‌گذارند." حالا گاتزتا دلو اسپورت نیز تایید کرده که این پدر و پسر بر ویروس کرونا غلبه کرده اند؛ اتفاقی که در این دوره در استرس می‌تواند یک سیگنال فوق العاده مثبت برای مردم کشور ایتالیا باشد. پائولو از تاریخ 5 مارس یعنی سه روز قبل از دیدار دو تیم میلان و جنوا هیچ ارتباطی با تیم نداشته است. روزهایی که مالدینی درگیر هرج و مرج های مربوط به خداحافظی بوبان از میلان بود.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مالدینی کرونا یوونتوس بازیکنان یوونتوس ویروس کرونا تست کرونای تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

دیدار برگشت آتالانتا و فیورنتینا در مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۴-۱ شاگردان گاسپرینی خاتمه یافت. بازی رفت با نتیجه ۱-۰ به نفع ویولا به پایان رسیده بود تا آتالانتا در مجموع با برتری ۴-۲ راهی فینال شود. یوونتوس دیگر فینالیست این رقابت ها است.

کوپماینرس (۸)، اسکاماکا (۷۵)، لوکمن (۹۰+۴)، پاشالیچ (۹۰+۸) گل های آتالانتا را به ثمر رساندند. مارتینز کوارتا (۶۸) تک گل فیورنتینا را به نام خود ثبت کرد. نیکولا میلنکوویچ مدافع بنفش ها نیز در دقیقه ۵۳ کارت قرمز دریافت کرد.

دیدار فینال میان آتالانتا و یوونتوس در ورزشگاه المپیکو برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد