Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن ربیعی رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به برنامه اجرایی این کمیته طی سال ۹۸ اشاره کرد و با اعلام اینکه بیش از ۲۰۰ بازی فوتسال در رده‌های سنی مختلف در این استان برگزار شده است، گفت: لیگ یک نونهالان فوتسال استان کرمان با حضور ۱۳ تیم ۱۸ تا ۲۲ مرداد ماه ۹۸ به میزبانی کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در پایان این رقابت‌ها، فجر بروات و یاران سیرجان به لیگ برتر صعود کردند.

 

ربیعی تصریح کرد: لیگ یک نوجوانان استان کرمان نیز با حضور ۱۰ تیم ۲ تا ۶ شهریور ماه ۹۸ به میزبانی انار برگزار شد که در پایان تیم‌های ثامن جیرفت و المهدی انار به لیگ برتر راه یافتند.

او بیان داشت: لیگ یک جوانان استان کرمان هم با حضور ۴ تیم ۲۵ و ۲۶ شهریور ماه ۹۸ به میزبانی جیرفت برگزار شد که در پایان تیم‌های هلیل جیرفت و شهدای اصناف رفسنجان به لیگ برتر صعود کردند.

 

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان گفت: لیگ برتر بزرگسالان استان کرمان نیز با حضور ۱۱ تیم از یکم مهرماه تا ۲۵ بهمن ماه ۹۸ برگزار شد که در پایان تیم تغلیظ سرچشمه عنوان قهرمانی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

ربیعی افزود: لیگ مناطق استان کرمان هم با حضور ۴ تیم، ۲۶ و ۲۷ دی ماه ۹۸ به میزبانی شهرستان راور برگزار شد که در پایان‌های تیم‌های اندوهجرد و راور به لیگ یک راه یافتند.

 

او به مسابقات کلانشهر‌ها نیز اشاره و تصریح کرد: این رقابت‌ها ۲۵ تا ۲۹ آذر ماه ۹۸ با حضور ۱۱ تیم به میزبانی کرمان برگزار شد که در پایان این مسابقات با قهرمانی تیم تبریز پایان یافت.

ربیعی بیان داشت: مرحله نخست طرح استعدادیابی رده‌های سنی فوتسال نیز ۱۲ دی ماه ۹۸ با حضور ۱۳۵ شرکت کننده با حضور استعدادیابان استان به میزبانی کرمان برگزار شد.

 

رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان کرمان گفت: مراسم قرعه کشی لیگ یک فوتسال کشور هم ۲۵ مرداد ماه ۹۸ با حضور کلیه سرپرستان تیم‌های لیگ یک و مسئولین پیشکسوتان کرمان به میزبانی کرمان برگزار شد.

ربیعی برگزاری کلاس توجیهی نمایندگان با رئیس سازمان لیگ فوتسال کشور برگزاری کلاس توجیهی نمایندگان فوتسال استان کلاس پیش فصل داوران لیگ برتر استان جلسه بررسی موضوع مسائل پیرامون فوتسال جلسه هفتگی کمیته فوتسال جلسه هماهنگی کمیته فوتسال برای طرح استعدادیابی جلسه هماهنگی کمیته فوتسال در مورد برگزاری مسابقات فوتسال بزرگسالان بانوان و استان را از دیگر برنامه‌های اجرایی کمیته فوتسال استان کرمان طی سال ۹۸ برشمرد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال میزبانی کرمان برگزار شد برگزار شد که در پایان کمیته فوتسال استان کرمان لیگ برتر لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، حسب گزارش مقام رسمی در خصوص تخلف علی زراعتکار، مربی تیم فوتسال فرداد بازرگانی کاشمر در دیدار مقابل اکسین البرز، کمیته انضباطی اعلام کرد؛ از آنجاییکه تخلف حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه در خور صدور قرار دستور موقت است، بر همین اساس به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی، نامبرده از همراهی تیم خود در مسابقات محروم است.   زراعتکار باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی ارسال کند.   رای صادره ظرف مهلت دو روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظرخواهی در کمیته استیناف است.

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • صدور قرار دستور موقت برای مربی تیم فوتسال
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • زیر ساختهای استان کرمان اماده برگزاری مسابقات بین‌المللی
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی