Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، روزنامه یدیعوت آحرونوت با بیان این مطلب درباره شرایط حال حاضر رژیم صهیونیستی نوشت : 24 بیمارستان در حال حاضر به بیماران کرونایی خدمت رسانی می کنند اما خبری از خدمات وجود ندارد.

در ادامه این گزارش آمده است در گذشته ای نه چندان دور اعلام کردیم که سامانه بهداشتی در رژیم صهیونیستی ویران است اما کسی آن را باور نمی کرد، اما دیروز شاهد آن بودیم که 9 نفر دیگر از کادر پزشکی بیمارستان رامبام هم به جرگه ده ها پزشک و پرستاری پیوستند که به دلیل کمبود امکانات در قرنطینه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد تا کنون 814 پزشک و 900 پرستار به دلیل احتمال ابتلا به کرونا در قرنطینه قرار گرفته اند این در حالی است که شمار نظامیان قرنطینه شده به مرز 6 هزار و 100 نفر رسیده است.

این مشکلات در حالی هر روز گسترش بیشتری پیدا می کند که در گزارش دیگری رسانه های صهیونیستی به اختلاف میان وزارت بهداشت و جنگ رژیم صهیونیستی پرداختند،اختلافی که در سایه تدابیر کرونایی به یک جنگ تمام عیار تبدیل شده است.

یدیعوت آحرونوت در گزارشی در این رابطه خبر داد ، فرماندهان ارتش اسرائیل بدون آنکه دانش و اطلاعات کافی داشته باشند در پی به دست گرفتن زمام امور مبارزه با کرونا هستند.

در این میان مشکل اصلی عدم آمادگی هیچ یک از دو طرف حداقل تا لحظه تهیه گزارش برای همکاری با یکدیگر است و هر وزارت خود را محق فرماندهی این مبارزه اعلام کرده و حاضر به تبعیت از دستورات طرف دیگر نیست.

معاریو نیز در گزارشی نوشته بود روز به روز شرایط برای اسرائیل بدتر و بدتر می شود و امروز همانند قورباغه ای است که در یک ظرف آب قرار داشته و زیر آن ظرف آتش روشن شده است ، یارای پریدن ندارد و هر لحظه هم بر گرمای آب افزوده می شود.

به نوشته این روزنامه عبری زبان امروز کار به جایی رسیده است که پلیس و سازمان های امنیتی تلفن های همراه افراد حاضر در فلسطین اشغالی را رصد می کنند امری که گرچه ادعا می شود برای دوره شیوع بیماری است اما می تواند به یک امر همیشگی تبدیل شود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید به امارات می‌رود

منابع خبری گزارش دادند که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سفری کوتاه به ابوظبی می‌رود.

به گزارش ایسنا، سخنگوی یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او امروز چهارشنبه در یک «سفر کوتاه سیاسی» به ابوظبی پایتخت امارات خواهد رفت.

طبق گزارش روسیاالیوم، وی جزئیات بیشتری در مورد اهداف این سفر و دستور کار و دیدارهایش اعلام نکرد.

لاپید در سال 2021 در یک سفر رسمی به عنوان اولین وزیر اسرائیلی به امارات رفت و سفارت این رژیم در ابوظبی و کنسولگری‌اش در دبی را افتتاح کرد.

این سفر در چارچوب توافق ابراهیم انجام شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق
  • گزارش المیادین از جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس بین حماس و رژیم صهیونیستی
  • لاپید به امارات می‌رود
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • بررسی ادعاهای تازه بی‌بی‌سی در مورد پرونده نیکا شاکرمی
  • نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می رسد
  • ادعاهای تازه دونالد ترامپ درباره ایران و احتمال جنگ با اسرائیل
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • نتانیاهو: در حال حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به نظر می‌رسد