Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از اصفهان، حسن محمدحسینی با اشاره به تمهیدات شهرداری اصفهان به منظور جلوگیری از شیوع گسترش ویروس کرونا در سطح شهر اصفهان، اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته از قبل از عید و رویکرد اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان، مراکز اقامتی شهرداری که اصلی ترین آنها باغ فدک بود تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی با بیان اینکه سایر مراکز تفریحی و اقامتی نیز به همین منظور در ایام عید تعطیل است، تصریح کرد: با توجه به تعطیلی این مراکز رویکرد و برنامه ریزی های خود را برای مقابله با چادرزنی مسافران در سطح شهر اصفهان قرار دادیم. 

مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ستاد پیشگیری از کرونا مسئولیت کارگروه نظم و انضباط شهری به عهده اداره کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گذاشته شده است، افزود: با برنامه ریزی های انجام شده نزدیک به 45 اکیپ در سطح شهر فعال شده که به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی هستند، با توجه به تعطیلی عمده مراکز صنفی و مراکز دیگر مورد غیر عادی تخلف در سطح شهر گزارش نشده است.    

وی با اشاره به موضوع کلید به دستان، تاکید کرد: با هماهنگی های صورت گرفته برخورد لازم با این افراد صورت گرفت و تحویل مقامات قضایی شدند، همچنین متکدیان سطح شهر جمع آوری و انتقال داده شدند، برخی واحدهای صنفی متخلف مانند مهمانپذیرها و منازل استیجاری نیز با هماهنگی اداره اماکن پلمب شدند.  

محمدحسینی با بیان اینکه در اماکن متبرکه تلاش های بسیاری برای جلوگیری از تجمع مردم می شود، گفت: در آرامستان باغ رضوان نیز با همکاری سازمان آرامستان ها و نیروی انتظامی دو ورودی باغ رضوان مسدود شده و این کار ادامه دارد. 

وی اضافه کرد: در صورتیکه فرد یا مسافری اقدام به زدن چادر در سطح شهر اصفهان کند تذکرات لازم در نهایت احترام به این افراد داده می شود و در محل می مانند تا این چادرها جمع شود؛ همچنین امسال با هماهنگی های صورت گرفته با نیروی انتظامی به صورت جدی با موضوع پارک خوابی و ماشین خوابی به ویژه در پارک های حاشیه زاینده رود برخورد می شود.  

*آمار میزان تخلفات تا دوم فروردین ماه

 مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: از صبح اول فروردین تا صبح امروز دوم فروردین 12 مورد جمع آوری چادرهای مسافران، دو مورد جمع آوری متکدیان، سه مورد جمع آوری دستفروشان و 4 مورد تذکر به کلید به دستان توسط این اداره انجام گرفته است.   

وی افزود: یکی از کارهای گشت ویژه کرونا راهنمایی مسافرانی است که به شهر اصفهان می آیند تا از شهر اصفهان خارج شوند زیرا تمام مراکز اقامتی و گردشگری اصفهان تعطیل است و امکان حضور مسافران در شهر وجود ندارد.  

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کرونا در اصفهان پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شهر اصفهان سطح شهر جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی

معاون خدمات شهری شهردار کربلا با بیان اینکه شاهد رویکرد جدیدی از ارائه خدمات در شهرداری اصفهان از جمله سیستم زمان‌بندی حمل زباله هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم تجربیات موفق شهرداری اصفهان را به‌خوبی به شهردار کربلا انتقال دهیم.

علی یحیی‌عبد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به سفر اخیر خود به شهر اصفهان اظهار کرد: با دعوت رسمی شهردار اصفهان به اصفهان آمدیم و در هفته فرهنگی اصفهان با جشنواره پوپک افتخار حضور در نصف جهان را داشتیم.

وی افزود: به دلیل اشتراکات بین شهرداری‌های اصفهان و کربلا و مردم این دو شهر، علاوه بر جشنواره‌ای که در آن حضور داشتیم، با شهردار اصفهان، معاون خدمات شهری شهردار و تیم استانداری دیدار داشتیم که تمام مباحث حول محور اربعین بود و امیدواریم بتوانیم بالاترین سطح انتقال تجربه را از سوی شهرداری اصفهان داشته باشیم.

معاون خدمات شهری شهردار کربلا با اشاره به دیدار با مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان، گفت: امیدواریم بتوانیم تجربیات موفق شهرداری اصفهان را به‌خوبی به شهردار کربلا انتقال دهیم؛ البته طبق توافق با شهرداری اصفهان مقرر شد در تأمین ماشین‌آلات تخصصی حمل پسماند، جاروی مکانیزه شست‌وشو و کیسه‌های زباله در ایام اربعین به شهرداری کربلا کمک شود.

یحیی‌عبد با بیان اینکه علاوه بر تأمین ماشین‌آلات تخصصی که از اصفهان وارد شهر کربلا می‌شود، برای تأمین نیروهای فنی نیز از شهرداری اصفهان کمک می‌خواهیم، تصریح کرد: طبق توافق طرفین، شهرداری اصفهان حدود دو تا سه هفته یعنی ۲۰ روز قبل از اربعین و سه روز بعد از اربعین به شهر کربلا خدمات‌دهی می‌کند.

وی با بیان اینکه احداث باغ‌های بانوان در سطح مناطق شهرداری اصفهان، باغ پرندگان با نگهداری گونه‌های مختلف پرندگان برای ما قابل توجه بود، ادامه داد: نمونه کوچک باغ پرندگان در شهر کربلا وجود دارد، اما در صدد گسترش آن هستیم؛ بعضی ارتباطات بین شهرداری اصفهان و کربلا ویژه است که در ایام اربعین سال‌های قبل نیز این همکاری را دیدیم.

معاون خدمات شهری شهردار کربلا با بیان اینکه مقرر شد در ایام اربعین مکانی در اختیار شهرداری اصفهان برای اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و آموزش در شهر کربلا قرار داده شود، گفت: نصب بنرهای جمع‌آوری زباله در محل‌های پرتردد به زبان عربی از دیگر اقداماتی است که مقرر شد در اربعین حسینی انجام شود، البته خدمات شهرداری اصفهان در تمام حوزه‌ها در ایام اربعین قابل وصف نیست.

یحیی‌عبد با بیان اینکه شاهد رویکرد جدیدی از ارائه خدمات در شهرداری اصفهان از جمله سیستم زمان‌بندی حمل زباله هستیم، خاطرنشان کرد: مردم اصفهان فرهنگ بالایی دارند و به مهمان‌نوازی شهرت دارند.

کد خبر 751090

دیگر خبرها

  • نرخ جدید نان «آزادپز» در کردستان اعلام شد
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات شهرداری را ندارند
  • سرنوشت «تلخ» کارخانه‌ای که «موزه» نشد/«ریسباف» فقط «دست به دست» می‌شود!
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟