Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@04:26:37 GMT

کمک ۱۱ میلیارد ریالی خیران بوکانی به ایتام

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۹۶۱۵

کمک ۱۱ میلیارد ریالی خیران بوکانی به ایتام

سعدی خزمه روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: خیران این شهرستان این مبلغ را به منظور تامین هزینه‌های تحصیلی و تهیه وسایل و مایحتاج مورد نیاز ایتام پرداخت کردند.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد اهتمام ویژه‌ای داشته و در این راستا گام‌های موثری برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تمامی واریزی خیران به صورت آنی و مستقیم به حساب ایتام واریز می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و ۴۵۰ حامی نیکوکار، حمایت از ۶۱۵ نفر از ایتام و فرزندان محسنین را در  بوکان را بر عهده دارند.

«خزمه» با تقدیر از خیران نیک‌اندیش این شهرستان که همواره در کنار امدادگران هستند، افزود: از مجموع افراد تحت حمایت این نهاد ۳۳۲ نفر ایتام و ۲۸۳ نفر را فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان با دعوت از خیران و نیکوکاران  این شهرستان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، اظهار کرد: در سال گذشته ۸۵۰ نفر به جمع حامیان این شهرستان  افزوده شده است.

در بوکان پنج هزار و ۸۸ خانوار با جمعیت ۱۰ هزار و ۲۳ نفر تحت حمایت کمیته امداد هستند.

برای حمایت از ایتام از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی طرح «هر فرهنگی یک حامی» نیز با هدف استفاده از ظرفیت فرهنگیان و معلمان مدارس سال گذشته در استان آغاز شده است.

در حال حاضر بیش از یک میلیون حامی در کشور وجود دارد که حدود ۲.۵ درصد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی ره بوکان آذربایجان غربی کمیته امداد امام خمینی ره بوکان کمیته امداد امام خمینی فرزندان محسنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند

هادی بنایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر همزمان با روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج به تشریح عملکرد این نهاد در خدمت رسانی به این قشر از نیازمندان تحت حمایت پرداخت و اظهار کرد: در حال حاضر ۶ هزار و ۳۱۳ بیمار خاص و صعب العلاج تحت حمایت هستند که از خدماتی مانند کمک هزینه‌های فرانشیز، خدمات ویژه درمان و هزینه نگهداری از بیماران بستری در منزل همچنین تهیه تجهیزات پزشکی بیماران بستری، بهره مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه این دسته از بیماران به مدت طولانی و گاهی تمام عمر بیماری و فشار روحی سنگینی را متحمل می‌شوند، ادامه داد: سال گذشته در حمایت از این بیماران نیازمند بالغ بر ۲۰ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان پرداخت شده و به طور خاص برای تأمین و اهدای ۲۰ دستگاه اکسیژن ساز به مددجویان بیمار نیز اعتباری به ارزش ۴۶۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به بهره مندی این بیماران از خدمات صندوق بیماران خاص و صعب العلاج، افزود: سال گذشته بیماران تحت حمایت به این صندوق معرفی و از خدماتی که بیمه پایه و تکمیلی پوشش نمی‌دهد به مبلغ ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بهره مند شدند.

وی به اقدامات صورت گرفته برای کاهش بخشی از آلام این نیازمندان بیمار اشاره کرد و گفت: به جز ظرفیت‌هایی که دولت در سازمان‌های بیمه گر برای کمک به این بیماران گذاشته است، این نهاد به همراه شورای عالی بیمه، فرانشیز بستری مددجویان کمیته امداد را با نظام ارجاع رایگان و خدمات دارو، لوازم مصرفی سهم بیمار را در مراکز دولتی برای کلیه افراد تحت حمایت در تعهدات سازمان بیمه سلامت لحاظ کرده است همچنین این گروه از نیازمندان از مزایای وام کارگشایی امداد تا ۵۰ میلیون تومان نیز مطابق ضوابط بهره مند می‌شوند.

کد خبر 6099369

دیگر خبرها

  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • ۲۰۰ درخت پسته به کمیته امداد امام خمینی خلیل آباد اهدا شد
  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • مشارکت بیش از ۵ هزار معلم قزوینی در طرح اکرام ایتام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید