Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-29@13:32:19 GMT

مردم خراسان رضوی هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۹۶۲۵

خرداد: مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به اوج‌گیری بارشها از امروز در سطح استان، مردم به هشدارهای هواشناسی به طور ویژه توجه کنند.
به گزارش خرداد ،با خودرو حجتعلی شایانفر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شدت گیری و ادامه بارشها در استان طی دو، سه روز آینده مردم در این مدت نهایت مراقبت را به خرج دهند و از نزدیک شدن به حریم و بستر رودخانه‌ها و عبور با خودرو از مسیرهای سیلابی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که فصل بهار، فصل ناپایداری جوی است ادامه داد: در این فصل بارشها رگباری و شدت آن بسیار زیاد است به طوری که در زمان کوتاه، حجم بسیار زیادی آب در معابر و مسیلها جاری می شود و همین امر حادثه‌ساز است لذا مردم باید خیلی دقت کنند تا از بروز هر گونه حادثه جلوگیری شود.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با اشاره به بارش‌های ۲۱ ساعت گذشته در استان گفت: میزان بارش از ایستگاه فرودگاه مشهد به میزان هشت میلی‌متر گزارش شده است اما در سایر نقاط این شهر حجم بارشها تا ۱۵ میلی‌متر هم گزارش شده است.
شایانفر افزود: تعداد محدودی آبگرفتگی طی دیشب و امروز صبح  در مشهد گزارش شده بود که با کمک نیروهای شهرداری و آتش‌نشانی برطرف شد.
وی تاکید کرد: با توجه به وضعیت شدت‌گیری بارشها از مردم تقاضا داریم نهایت توجه و دقت را به خرج دهند.
بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی با فعالیت سامانه بارشی در استان طی امروز و فردا بارندگی در استان شدت می‌گیرد و بارشها به طور کلی تا روز چهارشنبه هفته جاری ادامه دارد. برچسب ها: خراسان رضوی ، هواشناسی

منبع: خرداد

کلیدواژه: خراسان رضوی هواشناسی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • خراسان رضوی هفته ای سرد و بارانی را پیش رو خواهد داشت
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • مردم خراسان رضوی سال گذشته ۱۳۶ میلیون کیلووات برق بیشتری مصرف کردند
  • وزش باد و ریزش باران در خراسان رضوی ادامه دارد