Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@21:53:57 GMT

تحقق جهش تولید، کشور را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۴۹۹۲۹

تحقق جهش تولید، کشور را از بیگانگان بی‌نیاز می‌کند

حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی روز یکشنبه در این ارتباط افزود: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال جهش تولید نام‌گذاری کردند که این شعار سال بیانگر این است که از منظر ایشان رشد و ترقی کشور از طریق توجه به اقتصاد مقاومتی باید به عنوان محور حیاتی توسعه مورد توجه بیش از پیش قرار بگیرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال قبل به نام رونق تولید بود، بیان کرد: این نام‌گذاری بیانگر این است که اقدام‌ها و تدابیری که در سال گذشته لحاظ شده امسال باید با شتاب و تدبیر و قدرت بیشتری دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سروستانی تاکید کرد: این تولید داخلی است که کشور را از بیگانگان بی نیاز می‌کند و با همت فرزندان این مرز و بوم زمینه خودکفایی را فراهم می‌کند.
وی با بیان اینکه مخاطب شعار سال قشر خاصی نیست، افزود: بخشی از مخاطب این پیام آحاد مردم هستند که باید نگاه به داخل داشته باشند که با تحقق شعار سال سربلندی و عزت جامعه تامین شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: از طرف دیگر همه متولیان امر باید تدابیر لازم برای حمایت از تولیدگران داخلی را داشته باشند تا بتوانیم همچون صحنه‌های دیگر شاهد موفقیت انقلاب اسلامی باشیم.
سروستانی با اشاره به لزوم تحقق شعار امسال در عرصه‌های مختلف تولید اظهار داشت: تولید می‌تواند در عرصه‌ها و بخش‌های مختلف چه در مایحتاج زندگی و چه از حیث مایحتاج فکری و فرهنگی جامعه باشد.
 وی  بیان کرد: کارشناسان دینی و فرهنگی با استفاده از روش‌های نوین  برای ترویج فرهنگ دینی و مفاهیم انقلابی نقش خود را متناسب با شرایط موجود ایفا کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: هرکسی در هر جایگاهی که فعالیت می‌کند باید نسبت به تحقق شعار سال و حرکت در راستای جهش تولید ایفای نقش کند.
وی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یکی از نهادهای مرتبط با دفتر مقام معظم رهبری بر اساس رسالت و چشم‌اندازی که دارد در سندی که به‌عنوان سند بالادستی تنظیم کرده به تولید آثار و محتواهای فاخر فرهنگی برای گسترش فرهنگ دینی در سطح جامعه در سال جدید اقدام خواهد کرد.

برچسب‌ها بوشهر مقام معظم رهبری جهش تولید سازمان تبلیغات اسلامی پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مقام معظم رهبری جهش تولید سازمان تبلیغات اسلامی بوشهر مقام معظم رهبری جهش تولید سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغات اسلامی جهش تولید شعار سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۴۹۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رییس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به ظرفیت دستگاه قضا در حمایت از تولید و پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: بخشی از مشکلات و موانع در مسیر سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در بخش‌هایی، چون صنعت، گردشگری، کشاورزی و ... قابل شناسایی است و برنامه‌ریزی برای رفع آن امکان پذیر است.
حجت الاسلام اسداله جعفری از رسیدگی مساله محور به مشکلات تولید و اقتصاد در این ستاد خبر داد و افزود: پیش از این در بیشتر مواقع، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در ستاد اقتصاد مقاومتی به شکل موردی و مصداقی بود، اما مصوبه جدید اعضای ستاد به این نحو است که مشکلات و موانع به صورت مسأله محور بررسی شود چرا که با برطرف شدن یک مانع به شکل ریشه‌ای و کامل، ممکن است مشکلات چند واحد تولیدی در این خصوص، همزمان برطرف شود.

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • شورا‌های اسلامی می‌توانند بسترساز تحقق شعار سال باشند
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • گام عملی برای جهش تولید
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای شعار سال تدوین شد
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد