Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی، رییس مجلس در تماس تلفنی با فرزند سپهبد شهید  قاسم سلیمانی اظهار داشت : این شهید سرافراز الگویی درخشان از  تربیت یافتگان مکتب اسلام است که همه جوانی پاک  خود را در جبهه‌های شرف و کرامت، در دفاع از میهن  و جمهوری اسلامی و امت اسلام گذراند و  تا واپسین لحظات عمر  پربرکت خویش را  در راه مقابله با اشقیای تکفیری و  تروریست‌های جنایتکار سپری کرد و  شهادت افتخارآمیزش پاداش سالها اخلاص  او بود‌ .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان ساخت حضور شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی در قلوب ملت ایران جاودانه خواهد بود .جنایت آمریکا هیچ گاه فراموش نخواهد شد و آمریکایی ها آثار این خطا و شقاوت خود را  را در طول سال های آینده خواهند دید.

لاریجانی همچتین  در گفت و گویی دیگر با صبیه شهید  گرانقدر،  ابومهدی المهندس با اشاره به همت والا و تلاش‌های خالصانه آن شهید خاطر نشان کرد: خانواده   شهدا، در اجر و ثواب آنها سهیم‌اند.

رییس مجلس  صبر خانواده‌های شهدا را  الگویی الهام بخش برای ملت  ایران  دانست و تأکید کرد: کشور و انقلاب همچنان در مسیر خواست و اراده شهدا به پیشرفت و حرکت پویای خود ادامه خواهد داد.

لاریجانی  با اشاره به تلاش‌های فراوان دشمنان برای بازگرداندن ملت و به‌ویژه جوانان از راه جهاد و شهادت و به فراموشی سپردن  خط روشن انقلاب، افزود: در چنین شرایطی، دلهای خیل جوانان  کشور مجذوب یاد و نام بلند شهدای مدافع حرم گردیده است و عزت و عظمت  این شهدا در اذهان ملت نشان می دهد که نسل جوان امروز، مخلصانه در پی جهاد فی سبیل الله است، و این،  معجزه‌ی جاری انقلاب به شمار می آید‌.

رییس مجلس همچنین در گفتگو با فرزندان شهیدان پورجعفری و فرامرزی و همسر شهید مظفری‌نیا آرامش و آسایش خانواده‌ مسئولان و همه‌ ملت ایران را مرهون مجاهدت شهدای بزرگ مدافع حرم دانست و  و با تجلیل از نقش برجسته‌ خانواده این  شهیدان گفت: اگرچه فقدان شهیدان برای خانواده‌ هایشان، بسیار دشوار است اما عزتی که خدا به‌واسطه‌ی این شهدای والامقام به کشور داده شده است، مایه‌ی تسلّی و آرامش آن‌ هاخواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی لاریجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران گفت: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان؛ زهرا مظفر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه آموزش و پرورش مفتخر است با درصد بالا نسبت به همه دستگاه‌های اجرایی کشور حتی بنیاد شهید به دلیل ظرفیت استخدام هر ساله میزبان فرزندان شهدا و ایثارگران است، اظهار کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در پایان اردیبهشت ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد مگر اینکه متقاضی نداشته باشد.

وی تصریح کرد: در آزمون استخدامی که تمام دستگاه‌های اجرایی قرار است در اردیبهشت‌ماه برای فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد برگزار شود، آموزش و پرورش مفتخر است بیش از ۲۰ هزار سهمیه جذب دارد.

مشاور وزیر آموزش‌و پرورش در امور شاهد و ایثارگران با بیان اینکه آموزش‌وپرورش یک نهاد فرهنگی است که وظیفه حضور در جنگ نداشت اما بیش از ۴۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و همپای نیروی مسلح و انتظامی و نظامی بوده است، اضافه کرد: معلمان حتی در دوران جنگ هم سنگر دانش را رها نکردند و در برهه فعلی نیز فقط پرداختن به آموزش کافی نیست بلکه باید به تربیت نیز توجه شود.

مظفر مشاور وزیر آموزش و پرورش در حوزه امور شاهد و ایثارگران، ادامه داد: یکی از اهداف ضروری حضور در استان‌ها شناسایی مشکلات ایثارگران است، هدف مهم آگاه‌سازی به قوانین و اقناع ایثارگران نسبت به حقوق خود در امور شاهد و ایثارگران است.

وی ادامه داد: مسئولین آموزش و پرورش باید نسبت به اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سند تحول بنیادین و قانون جامع ایثارگران آگاه باشند تا دستگاه بتواند وظایف خود را به خوبی در قبال این قشر پر افتخار انجام دهد.

کد خبر 750125

دیگر خبرها

  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • ۲۰ هزار سهمیه استخدامی آموزش و پرورش سهم ایثارگران است
  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر