Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه بارسلونا در نظر دارد تا نیمار جونیور ستاره تیم فوتبال پاری سن ژرمن را بار دیگر به نیوکمپ برگرداند و برای اینکه بتواند مبلغ انتقال نیمار را فراهم سازد تصمیم گرفته تا فیلیپ کوتینیو بازیکن برزیلی خود را که اکنون در به صورت قرضی در بایرن مونیخ آلمان بازی می کند را به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلیپ کوتینیو در سال ۲۰۱۸ با قراردادی به ارزش ۱۴۲ میلیون پوند از تیم لیورپول انگلیس راهی تیم بارسلونا شد اما نتوانست انتظارات را برآورده سازد تا اینکه مدیران بارسلونا تصمی گرفتند در ابتدای فصل جاری با قراردادی قرضی به ارزش ۷ میلیون پوند او را راهی بایرن مونیخ کردند. در بندی از قرارداد میان این ۲ باشگاه آمده که در صورت پرداخت ۱۰۰ میلیون پوند به باشگاه بارسلونا، این انتقال دائمی می‌شود.

کوتینیو در این فصل در ۳۲ بازی برای باواریایی‌ها به میدان رفت. او توانست آمار ۹ گل و ۸ پاس منجر به گل را برای خود ثبت کند. با این وجود به نظر نمی‌رسد مسئولان باشگاه مونیخی تمایلی برای به خدمت گرفتن کوتینیو و پرداخت مبلغ تعیین شده داشته باشند.

در شرایط فعلی تیم‌های لیگ جزیره خواهان به خدمت گرفتن این ستاره برزیلی شده اند. کوتینیو پیش از این سابقه بازی در لیگ جزیره را داشته است. او پیش از پیوستن به تیم بارسلونا از ستاره‌های تیم لیورپول بود و روز‌های خوشی را در ورزشگاه آنفیلد داشته است.

از تیم‌های فوتبال چلسی، منچستر یونایتد، تاتنهام و آرسنال به عنوان جدی‌ترین مشتریان کوتینیو نام برده می‌شود. شنیده‌ها حاکی از این است که فرانک لمپارد سرمربی تیم چلسی شخصا با کوتینیو تماس گرفته و از او خواسته تا فصل آینده در استمفورد بریج به میدان برود. مسئولان باشگاه منچستر هم به اسپانیا سفر کرده و با مسئولان باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شده اند.

باید دید این ستاره برزیلی برا فصل آینده کدام یک از این تیم‌ها را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کوتینیو بارسلونا بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه" عملکرد خوب سیلوا در چند فصل اخیر در ترکیب منچسترسیتی باعث شده است که او یکی از مهره‌های کلیدی این تیم در کسب عناوین قهرمانی و جام‌های مختلف تحت هدایت پپ گواردیولا باشد و توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا را به خود جلب کند. 

یکی از باشگاه‌هایی که در طول چند سال اخیر علاقه زیادی به او داشته است بارسلوناست که این علاقه با حضور ژاوی روی نیمکت این تیم تشدید شد و او بارها به مدیران این باشگاه اصرار کرد که برای جذب این ستاره پرتغالی اقدام کنند، اما مشکلات مالی مانع از این کار شد. در تابستان پیش رو بارسا با فروش یکی دو ستاره خود قصد دارد شرایط لازم برای خرید برناردو را فراهم کند. علاقه نیز کاملا دو طرفه است.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، برناردو تصمیم خود برای برای فصل آینده را گرفته و او دیوانه انتقال به بارسلوناست. تصمیم او برای ترک منچسترسیتی نیز تغییری نکرده است. حضور ایلکای گوندوگان، هم‌تیمی سابقش در سیتی و گفت‌وگوی متقاعدکننده با کانسلو و ژوائو فلیکس نیز تردیدهایش را برطرف کرده است. علاوه بر این، بارسا نیز معتقد است توان لازم برای پرداخت بند فسخ 58 میلیون یورویی او را دارد، پس همه چیز برای این انتقال در تابستان فراهم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • شرط ژاوی مشخص شد: خرید ستاره سیتی
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • آینده نامشخص ژاوی در بارسلونا از نگاه فابریتزیو رومانو
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • تلاش ستاره سیتی برای حضور در بارسا: کاهش دستمزد!
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا