Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان بعد از نشست قرارگاه امنیت و سلامت استان گفت: در راستای مقابله با انتشار ویروس کرونا ۲۲۵ مکان از جمله چند مهمانپذیر، مهمانسرا، رستوران، چایخانه، تالار و خانه‌های اجاره‌ای که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نمی‌کردند پلمپ شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار معصوم بیگی افزود: در ادامه این اقدامات ۱۹ مکان احتکار اقلام بهداشتی در رصد پلیس قرار گرفت و ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار قلم ماسک و دستکش و الکل کشف و ۸۹ نفر هم دستگیر شده اند.

او با بیان اینکه در نوروز امسال به هیچ عنوان خدمات سفر به مسافران ارائه نمی‌شود گفت تعدادی از کلید به دستان که خانه به مسافران اجاره می‌دادند دستگیر شدند و ۳۰ خط تلفن که غیرقانونی فعالیت اجاره منزل داشتند مسدود گردید.

سردار معصوم بیگی از رصد فضای مجازی هم سخن گفت و افزود با افرادیکه در این فضا به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند و اخبار کذب منتشر می‌کنند قاطعانه برخورد می‌شود.

او گفت از امروز پارک ناژوان تعطیل شد و هر خودرویی که در حاشیه زاینده رود پارک باشد جریمه می‌شود و سراسر حاشیه رودخانه پارک ممنوع تلقی می‌گردد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: فعالیت ویژه پلیس درباره مصوبات ستاد کرونا استان تا پایان رفع این ویروس ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان اصفهان ویروس کرونا نوروز99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی

دریافت 19 MB کد خبر 6094494

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • ۹ میلیون خانه خالی در ژاپن! / گاردین: تا یک دهه آینده ۳۰ درصد خانه‌ها در ژاپن خالی خواهند بود
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • اردیبهشت زمان سفر سرزمین لاله های سر به زیر
  • در 5 دقیقه با عینک زدن خدافظی کنید!
  • با یک کلیک به هر جا که می خواهید سفر کنید
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد