Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@19:45:31 GMT

پیشنهاد «زالی» برای جریمه آن‌هایی که سفر رفتند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۰۴۳۴

به گزارش ایسنا، زالی در این باره اظهار کرد: متاسفانه دستور العمل در نظر گرفته شده برای بسته شدن برخی مراکز تجاری قدری دیر و با تاخیر ابلاغ داشتیم در حالی که ما انتظار داشتیم زودتر ابلاغ شود.

وی ادامه داد: حالا که تردد های دورن شهری در تهران ماهیت تعطیلی به گونه ای است که ممکن است دستور العمل ها از کفایت لازم برخوردار نباشد و مهم این است که در زمانی که تردد در سطح شهر تغییر پیدا کند و تند تر شود این دستور العمل آن موقع ابلاغ و اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران با تاکید بر اینکه اما این دستور العمل مثدر شرایط فعلی نیز میتواند تا حدی کمک کننده باشد گفت: بحث استمرار و تعمیق و توسعه این دستور العمل‌ها است. ما امروز نامه‌ای را به دکتر نمکی نوشتیم در باره افرادی که متاسفانه به تاکیدات بهداشتی گوش فرا نداده و به سایر استان ها سفر کرده اند.

زالی افزود: متاسفانه اخبار رسیده از برخی از استان ها اینگونه است که با شروع سفر ها شاهد افزایش بار بهداشتی و درمانی بودیم. توصیه ما این است که جرایمی را برای افرادی که این توصیه ها را اجرایی نکرده و به سایر استان ها رفتند در نظر بگیریم که به صورت مبسوط طی نامه ای خدمت وزیر بهداشت ابلاغ شده و درخواست شده که از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعمال شود.

وی گفت: باید به صورت جدی تر نسبت به خروج از تهران ممانعت به عمل بیاید و با نصیحت پاسخگو نیستند و هنوز هم افرادی هستند که به سلامت خود و افراد گوش فرا ندادند بنابراین درخواست ما این است که هرچه سریع تر به صورت بازدارنده تر و جدی تر از خروج افراد از تهران ممانعت شود و به جز موارد بسیار ضروری مردم از تهران خارج نشوند.

رییس ستاد فرماندهی مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه متاسفانه بررسی آمار ها حاکی از آن بوده است که نزدیک به ١٣ درصد میزان فوتی ها افزایش پیدا کرده است، گفت: این نشان می دهد که کماکان با این بیماری دست و پنجه نرم میکنیم. کماکان باید همه افراد با حساسیت توصیه‌ها را ادامه دهند و باید برای شروع هفته سوم فروردین نیز برنامه های خود را در تهران اعمال کنیم.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: دستور العمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی

به‌منظور ارتباط مستقیم و مؤثر با اقشار جامعه و در جهت تکریم عینی و عملی مراجعان و ارائه خدمت شایسته به مراجعان علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به همراه ۱۴ نفر از معاونان و مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران پاسخگوی مطالبات حقوقی و قضایی ۳۳۰ نفر از مراجعان بودند.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این ملاقات مردمی مسئولان قضایی استان تهران به صورت چهره به چهره با مراجعان گفتگو کردند و ضمن استماع بی‌واسطه مشکلات قضایی و حقوقی آنها، راهنمایی‌های لازم را در جهت رفع مسائل مطرح شده ارائه و دستورات قانونی را برای رفع آنها صادر کردند.

عمده درخواست‌های مراجعین در این ملاقات مردمی با عناوین درخواست خلع ید، استرداد ثمن معامله، کلاهبرداری، ارتشا، فسخ قرارداد، درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای پیگیری و تسریع در رسیدگی‌ها، درخواست‌های عفو و تخفیف مجازات، حفظ حقوق عامه و حقوق شهروندی بود که رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان در این رابطه در ارتباطی بدون واسطه با مردم، راهنمایی‌های لازم را ارائه و دستورات مقتضی را صادر کردند.

در جریان ملاقات مردمی مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران، شخصی با مراجعه به رئیس کل دادگستری استان تهران مدعی شد که خودرویی را به شخصی فروخته و برای فک و تعویض پلاک به پلیس راهور مراجعه داشته، اما به این شخص اعلام شده که امکان انجام این اقدام عملی نیست.

القاصی پس از استماع اظهارات این شخص با توجه به گزارشات واصله و مشابه، به قائم مقام دادگستری کل استان تهران دستور داد تا ضمن هماهنگی با پلیس راهور علل عدم فک و تعویض پلاک وفق بخشنامه صادره را بررسی و در اسرع وقت نسبت به حل آن در جهت تسریع در کار مردم اقدام کند.

شایان ذکر است است متقاضیان می‌توانندجهت ملاقات با رئیس کل دادگستری استان تهران و مسئولان قضایی استان با مراجعه به درگاه «سامانه ارتباطات مردمی عدلیه - سامع -» به نشانی www.Same.eadl.ir، درخواست خود را ثبت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد