Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز کارخانه‌ای که عصر یکشنبه در عوارضی آزادراه کربلا حضور یافته بود در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون ۱۴ ایستگاه بازرسی سلامت در محورهای مواصلاتی استان همدان، مسافران را از نظر تب غربالگری می‌کنند، گفت: گرچه اجرای این طرح را در استان همدان از ۱۳ اسفند ماه آغاز کرده‌ایم اما فعالیت جوانان داوطلبان و امدادگران هلال احمر به خدمت رسانی در این ایستگاه‌ها محدود نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به همت نیروهای داوطلب هلال احمر همدان و خرید تجهیزات لازم، بیش از ۳۱۵ کیلومتر از معابر شهرهای استان، ۸ دستگاه اتوبوس، ۹۲ مسجد، یک گرمخانه و یک زندان گندزدایی شده است.

بهروز کارخانه‌ای با اشاره به روزهای پرکار هلال احمر هم در زمینه آموزشی با توزیع بروشور، نصب بنر و انتشار پیام‌های آموزشی در فضای مجازی و هم در زمینه درمانی و بهداشتی خاطر نشان کرد: با وجود آنکه فعالیت همسو با ستاد مقابله با کرونا از اولویت‌های این روزهای هلال احمر است اما یک هزار و ۶۵۰ بسته حمایتی نیز در میان نیازمندان توزیع کرده‌ایم.

کارخانه‌ای ضمن اینکه مراتب قدردانی خود را به نیروهای داوطلب هلال احمر که این روزها سلامتی خود را در کف دست گرفته و به صحنه آمده‌اند، ابلاغ کرد، افزود: از جوانان داوطلب می‌خواهم نهایت مراقبت را از سلامت خود به عمل آورده و نسبت به استفاده از تجهیزات کامل بهداشتی که در اختیار آنها قرار داده شده است، اهتمام ورزند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود توجه به جوانان و کودکان را یکی از خواسته‌های سازمان بهداشت جهانی عنوان کرد و افزود: والدین در کنار سبک و سیاق برنامه‌های روتین زندگی خود باید با کودکان مهربانانه تر برخورد کرده و با تدارک بازی‌های بی خطر برای آنها و توجه به برنامه‌های استراحت ویژه این سن، نگذارند کودکان دچار استرس‌های ناشی از بیماری کرونا شوند.

کد خبر 4884342

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر همدان ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا بوشهر شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی حوادث چهارشنبه سوری قزوین نوروز شیراز ضدعفونی استانداری سمنان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۰۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

دریافت 48 MB کد خبر 6086683

دیگر خبرها

  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی هلال احمر به ۷ خانوار و ۳۰ نفر از متاثرین سیل در اهر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • گرسنگی، عامل شهادت شمار زیادی از کودکان و سالمندان در نوار غزه