Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مطهری در گفت‌وگو با سالنامه روزنامه سازندگی: من در مجموع با دخالت نهادهای خارج از مجلس در کار مجلس موافق نیستم. معتقدم خود نمایندگان باید درباره امور تصمیم بگیرند. حتی در مورد نظرات رهبری هم معتقدم بهتر است این نظرات از طریق شورای نگهبان اعمال شود. یعنی اگر رهبری با طرح یا لایحه‌ای مخالف هستند نظرشان را به شورای نگهبان بگویند تا آنها این نظر را اعمال کنند؛ اما مجلس آزاد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینطور نباشد که دائم بگویند پیغامی از بیت آمد. این خوب نیست. چون بیت هم به معنای خود رهبری نیست. ممکن است کسی در بیت نظری داشته و این را به مجلس منتقل کند در حالی که نظر رهبری نباشد. متأسفانه در این دوره آقایان لاریجانی و عارف همیشه گوش به زنگ بیت بوده‌اند و در مواردی واقعاً معلوم نیست که نظر خود رهبری است یا افراد دیگر. لذا بهتر است نظرات رهبری از طریق شورای نگهبان اعمال شود. #فوتوـ نیوزـ تابناک عملیات ضدعفونی بخش پسماند و محوطه فروشگاه شهروند پارک سوار بیهقی و پایانه مسافربری بیهقی، روز یکشنبه توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران انجام شد. #فوتوـ نیوزـ تابناک مصباحی مقدم: منشاء تشکیل هیات عالی نظارت ذیل بند ۲ اصل ۱۱۰ قانون اساسی است. اصل ۱۱۰ قانون اساسی وظایف رهبری را بیان می‌کند. بند ۲ اصل ۱۱۰ تکلیف می‌کند که رهبری با مشورت مجمع تشخیص مصلحت نظام دست به تدوین و تهیه سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی می‌زنند و بعد از مشورت با مجمع تشخیص آن را به قوا ابلاغ می‌کنند. ذیل آن آمده که رهبری بر این سیاست‌ها نظارت می‌کنند و در آخر اشاره کرده که رهبری می‌توانند این نظارت را به شخص دیگری واگذار کنند. رهبری هم نظارت بر اجرای سیاست‌ها را به مجمع تشخیص مصلحت نظام واگذار کرده‌اند. این سخن به حدود ۱۰ سال قبل برمی‌گردد؛ یعنی مربوط به امروز و دیروز نیست و کسانی که خوابیده بودند و الان از خواب بیدار شده‌اند و می‌گویند این هیات مبداء قانونی ندارد کاملاً دقت کنند. #فوتوـ نیوزـ تابناک «گنجنامه» همدان در شرایط کرونایی نوروز ۹۹ محمود صادقی در مطلبی در صفحه توییتر خود با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری نوشت: «با توجه به اینکه رهبر انقلاب امروز مجددا احتمال حمله بیولوژیکی و ساختگی بودن ویروس کرونا توسط آمریکا را مطرح کردند، جا دارد مسئولان ذی‌ربط، بویژه قرارگاه پدافند زیستی سازمان پدافند غیرعامل، این احتمال را به صورت جدی بررسی کنند و نتیجه را بصورت قطعی به اطلاع عموم برسانند.» نماینده ایران در بانک جهانی با انتقاد از عدم دعوت از ایران برای شرکت در نشست مربوط به کرونا، خواستار حمایت قاطعانه‌تری از سوی این بانک در قبال کشورهای متاثر از کرونا شد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد: از ابتدای اسفند ماه تا امروز ۲۳۰ نفر بر اثر استفاده خوراکی الکل صنعتی (متانول) مسموم شده و ۲۰ نفر از این تعداد نیز فوت کرده‌اند. وزارت بهداشت افغانستان مرگ یک شهروند خود در استان بلخ این کشور بر اثر بیماری کرونا را تأیید کرد. وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارزیابی و غربالگری بیش از ۳۲ میلیون نفر از ایرانیان در طرح بیماریابی و مقابله با کرونا تا صبح امروز خبر داد. سازمان هواشناسی از بارش باران بهاری در جنوب و شرق پایتخت طی امروز و فردا خبر داد و اعلام کرد: بارش‌ها امروز بسیاری از استان‌های کشور را پوشش می دهد. ساحل بندرعباس در شرایط کرونایی نوروز ۹۹

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا جهش تولید روز جهانی آب بعثت علی مطهری محمدرضا عارف علی لاریجانی کروناویروس نوروز 99 کرونا در ایتالیا جهش تولید روز جهانی آب بعثت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی درویشی امروز یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به نقش‌برجسته و بی‌بدیل خبرنگاران و رسانه‌ها در دنیا، اظهار داشت: امروز سلاح جنگ، رسانه‌ها هستند، رسانه می‌تواند نقش خط مقدم افسر جهاد تبیین باشد.

وی با اشاره به جنگ ترکیبی و ادراکی دشمنان علیه کشور و نقش رسانه‌ها در مبارزه با دشمنان دراین‌رابطه، عنوان کرد: امروز افکار عمومی دست رسانه‌ها است، رسانه می‌تواند در فرهنگ‌سازی، توسعه، ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و … مؤثر باشد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی و سیاسی در استان، گفت: تقدیر از معلمان نمونه و گفتمان‌سازی تجلیل از معلمان یکی از برنامه‌های این هفته در استان به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام درویشی با اشاره به اینکه تحقق هر امر و ارزشی بستگی به همت معلمان، استادان و … دارد، تأکید کرد: مبارزه با دشمن در عرصه فرهنگی و جهاد تبیین بدون معلمان قابل‌انجام نیست.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و همچنین تظاهرات دانشجویان آمریکا علیه این جنایت‌ها و با تأکید بر زیر سوال رفتن تفکر و دموکراسی غربی در این راستا، عنوان کرد: این اتفاقات باید توسط رسانه‌ها تجزیه‌وتحلیل شود.

کد خبر 6090402

دیگر خبرها

  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • حقیقتی که در برنامه المیرا شریفی‌مقدم فاش شد
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • شهید مطهری به واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود/ در برابر مخالفین با سعه‌صدر و حُسن‌خلق رفتار می‌کرد