Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار نجف عراق به ارتش و نیرو‌های امنیتی دستور داده هرکس مقرارت منع آمد و شد را زیرپا بگذارد، قاطعانه برخورد شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، استاندار نجف اشرف عراق از ورود ارتش این کشور برای اجرای مقررات منع آمد و شد در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، «لؤی الیاسری» امروز یکشنبه گفت که تیپ‌هایی از ارتش عراق به همراه نیرو‌های امنیتی و پلیس به منظور اجرای طرح مذکور در استان نجف، عصر امروز وارد این استان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار نجف در گفتگو با رسانه‌ها گفت که به نیرو‌های ارتش و امنیتی دستور داده شده است که با کسانی که تصمیمات ستاد بحران را اجرا نمی‌کنند، با قاطعیت برخود شود.

ستاد بحران عراق امروز از تمدید مقررات منع آمد و شد سرتاسری در عراق تا شش روز دیگر (۲۸ مارس/ ۹ فروردین) خبر داد. دولت عراق گفته است هرکس به قوانین اعلام شده احترام نگذارد، محاکمه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: نجف کرونا کووید 19 مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند

یک مقام اطلاعاتی اوکراینی از سقوط قریب الوقوع یک شهر راهبردی به دست ارتش روسیه خبر داد که اوضاع جبهه‌ها را به نفع روس‌ها تغییر خواهد داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روسیاالیوم، وادیم اسکپتسکی معاون رئیس کل اطلاعات وزارت دفاع اوکراین از سقوط قریب الوقوع شهر راهبردی این کشور به دست روس‌ها خبر داد.

وی افزود: سقوط شهر راهبردی جاسوف یار به دست نیرو‌های ارتش روسیه حتمی است.

این مقام اوکراینی با اشاره به تنگایی که نیرو‌های این کشور در ارتفاعات شهر چاسوف یار با آن دست و پنجه نرم می‌کنند از سقوط این شهر مشابه شهر آودیواکا در آینده نزدیک خبر داد.

وی به اهمیت راهبردی این شهر برای نیرو‌های اوکراینی اشاره کرد و گفت: تسلط روس‌ها بر این شهر راه برای تسلط آن‌ها بر شهر‌های بزرگ در دونتسک هموار خواهد کرد.

این درحالی است که پیش از این الکساندر سیرسکی فرمانده ارتش اوکراین از اوضاع سخت نیرو‌های این کشور در خطوط نبرد خبر داده بود.

سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه هفته گذشته اعلام کرده بود که نیرو‌های روسی در حال حاضر ابتکار عمل را در جبهه‌ها در دست دارند.

طی روز‌های گذشته روس‌ها بر بردیچی، بوگدانوفکا، نوومیخلوفکا، سیمینوفکا و پرفومایسکو مسلط شده اند.

دیگر خبرها

  • نیرو‌های روسی در آستانه تسلط بر شهر راهبردی «چاسوف یار» هستند
  • بازداشت بیش از ۲۰۰ دانشجو فقط در یکی از دانشگاه‌های آمریکا
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • ماکرون دوباره از احتمال اعزام نیرو به اوکراین خبر داد!
  • «وعده صادق» شکافی بزرگ بر پیکره اسرائیل وارد کرد
  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • تصمیم فرانسه برای کمک گرفتن از چین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید