Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد در چهار هفته آینده تصمیم خود را در خصوص تعویق بازی های ۲۰۲۰ اعلام می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از thenational، کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد ۴ هفته مهلت خواهد داشت تا درباره تعویق بازی های ۲۰۲۰ توکیو و تصمیم بگیرد اما لغو بازی ها برنامه ioc نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال اعتراض کمیته های ملی المپیک و قهرمانان ورزشی به دلیل شیوع ویروس کرونا در خصوص برگزاری بازی های ۲۰۲۰ توکیو در زمان تعیین شده هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک امروز جلسه ای  را برگزار کرد.

توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک تاکید کرد جزئیات بیشتری در هفته‌های آینده اعلام خواهد شد و سناریوهای مختلفی در نظر گرفته شده از جمله تغییر زمان بازیهای المپیک، اما لغو بازی ها به حل مشکل کمک نمی کند.

برای نخستین بار است که کمیته بین‌المللی المپیک از تعویق بازی های ۲۰۲۰ حمایت می کند.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: المپیک ورزشی توکیو ویروس کرونا کمیته بین المللی المپیک تعویق بازی بازی های ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس
  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس