Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهریار درخواست کرد، مردم با ماندن در خانه برای مقابله با ویروس کرونا به کمک مسئولان بیایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار در خصوص پویش سهم اجتماعی ما در مقابله با کرونا گفت: با توجه به سیاست دولت و ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا، ستادی نیز در این شهرستان برای پیشگیری و مقابله با این ویروس ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: برای مقابله ویروس کرونا تمام خیابان ها، محله ها، اماکن عمومی، ناوگان حمل و نقل عمومی، دستگاه های خودپرداز، دیگر اشیا عمومی و روستاها به صورت روزانه ضدعفونی می شود.

 

طاهری با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت و رفتن مردم به اهل قبور ممنوع شده است، ادامه داد: برای کسبه هایی که در محلات شلوغ مغازه کیف، کفش و پوشاک دارند نیز اطلاعیه ای مبنی بر بستن مغازه ها ارسال شده و آنها تمکین کرده اند.

 

وی تصریح کرد: مایحتاج عمومی مردم نظیر مواد غذایی و میوه و تره بار نیز در اصناف سطح شهرستان توزیع شده و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

 

قرماندار شهرستان شهریار گفت: نانوایی ها نیز همانند قبل به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

طاهری افزود: از شهروندان درخواست می کنم علاوه بر رعایت اصول بهداشتی از شرکت در تجمع ها بپرهیزند و در ایام نوروز نیز دید و بازدیدها را کنسل کنند و در خانه خود بمانند تا سلامتی آنها به خطر نیوفتد.

 

وی تاکید کرد: امیدوارم همه افراد با رعایت اصول بهداشتی و ماندن در خانه به مسئولان کمک کنند تا آنها بتوانند سریعتر ویروس کرونا را شکست دهند.

 

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: قرنطینه خانگی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا فرماندار شهریار ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج