Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه عاشورا گفت: قرارگاه بسیج ملی استان از همان روزهای اول شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد و در قالب این قرارگاه ۸ هزار و 900 نفر بسیجی در یک هزار و 100 خانه بهداشت و مرکز بهداشت استان، بیش از 2 میلیلون نفر را غربالگری کرده اند.

سردار عابدین خرّم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا یا غربالگری و تشکیل شناسنامه سلامت یکی از برنامه‌های مهمی بود که شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه جمعیت آذربایجان‌شرقی ۴ میلیون نفر است که باید همه وارد این چرخه شده و شناسنامه سلامت دریافت کنند، گفت: هدف این طرح این است تا زنجیره مبتلایان به کرونا با افراد سالم قطع شود و یا افراد مبتلا به صورت کامل شناسایی شوند. 

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه تا چند روز قبل برای اجرای طرح مشکلات زیادی داشتیم، گفت: در ابتدا زیرساخت‌ها آماده نبود و باعث مشکلاتی در اجرا شده بود ولی با پیگیری این مشکلات حل شد و الآن ۵۰ درصد جمعیت پاسخ داده‌اند، یعنی وضعیت‌سنجی سلامت، ۵۰ درصد جمعیت معلوم شده است. 

وی افزود: برای اجرای این طرح ۸ هزار و ۹۰۰ بسیجی در ۱۱۰۰ خانه بهداشتی انجام وظیفه کرده وامید است تا چند روز آینده این رقم به ۱۰۰ درصد برسد. 

سردار خّرم متذکر شد: قطعا این طرح یکی از عوامل کنترل ویروس خواهد بود. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس

کلیدواژه: غربالگری سلامت فرمانده سپاه تبریز فرمانده سپاه عاشورا عابدین خرم کرونا آذربایجان خبرگزاری فارس فارس تبریز فارس آذربایجان شرقی خانه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند

آفتاب‌‌نیوز :

امیر کشانی در سی و پنجمین رویداد تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان گفت: اصفهان از جایگاه ویژه‌ای در تولیدات صنعتی، معدنی و کشاورزی کشور برخوردار است که از دلایل آن می‌توان به جایگاه خاص کار و تولید در فرهنگ مردمان این دیار اشاره کرد.

وی ادامه داد: اصفهان در روز‌های گذشته میزبان هیأت‌های تجاری از ۲۲ کشور عضو مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا بود که این تعاملات زمینه‌ساز جهش تولید در سال جاری خواهد بود.

کشانی تاکید کرد: بار اصلی تولید بر عهده کارگران است و بسیاری از مسائل تولید با این گروه پیوند خورده است از این رو بر این باورم که برای بهبود وضعیت معیشتی این قشر همه باید دست به دست هم دهیم و از جامعه کارگری حمایت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی پارسال مصوبه‌ای داشت که درآمد بالای ۱۲۰ میلیون ریال را مشمول مالیات کرد، اما گرچه در بسیاری از جوامع سکولار اصل بر مالیات ستانی است، ولی این امر از فردی که زیر خط معیشت درآمد قرار دارد، زیبنده کشور ما که خود را طرفدار کار و تولید می‌داند، نیست و باید در این زمینه بازاندیشی کرد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اصفهان تصریح کرد: شاید رقم مالیاتی که از کارگر دریافت می‌شود برای دولت عدد زیادی نباشد، اما این ارقام برای کارگران گزاف به حساب می‌آید.

کشانی تصریح کرد: رسیدگی به این مساله پیامی را به جامعه می‌دهد که کشور ما برای تولید کارگران ارزش قائل است.

وی در قسمت دیگر سخنان خود با اشاره به موضوع تعطیلی روز‌های پنجشنبه تاکید کرد: آمار نشان می‌دهد که تعطیلی روز‌های پنجشنبه می‌تواند افزون بر هشت میلیارد دلار به تجارت فراملی کشورمان ضرر بزند و این خسارت تنها مختص عده‌ای خاص نیست.

وی ادامه داد: زیان هشت میلیارد دلاری تجارت کشور باعث کاهش درآمد ارزی کشور و افزایش نرخ ارز می‌شود که تاثیر سویی بر زندگی مردم خواهد داشت.

 یک میلیون و ۹۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در اصفهان وجود دارد که حدود ۸۰۰ هزار نفر آن‌ها مرد و حدود ۳۰۰ هزار نفر از آن‌ها را زنان تشکیل می‌دهند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت " «فته کار و کارگر» نامگذاری شده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • کنسرت موسیقی آذربایجانی آلنام برگزار می‌شود
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • نگاهی به سنجه‌های ارزیابی عملکرد دستگاه‌های سیاست‌گذار در حوزه زنان و خانواده
  • طرز تهیه و پخت ۴۰ کیلو مربای توت فرنگی توسط زوج آذربایجانی (فیلم)
  • ۸۰ درصد جمعیت اصفهان جزو جامعه کارگری هستند
  • دفاع «بانکی» از قانون جوانی جمعیت/ رشد نرخ باروری در ۱۴ استان
  • پخت یک غذا با بادمجان و سبزیجات توسط زوج مسن غارنشین افغان (فیلم)
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد