Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس‌جمهوری در تماس تلفنی با رئیس‌کل بانک مرکزی بر تداوم حمایت بانک مرکزی در تأمین ارز و نیز پشتیبانی از ترخیص هرچه سریعتر لوازم بهداشتی مرتبط با پیشگیری و درمان کرونا تأکید کرد.
به‌گزارشخرداد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در تماس تلفنی با عبدالناصر همتی، ضرورت و اهمیت تأمین منابع مورد نیاز مراکز درمانی کشور را یادآور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
همچنین پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) خبر داد که رئیس جمهوری امروز در گفت‌وگوی تلفنی با رضا اردکانیان وزیر نیرو، اجرای طرح‌های آبی کشور را ضروری دانسته و ضمن کسب اطلاع از آخرین وضع طرح‌های بزرگ بخش آب در سال جدید و اجرایی شدن مصوبات کمیسیون همکاری‌های مشترک اقتصادی ایران و روسیه، از صدور دستور تخصیص اعتبار لازم به منظور تسریع در اجرای طرح‌های آب به‌ویژه اجرای شبکه‌های آبیاری و زهکشی غرب کشور و آب‌اندازی بیش از ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی به سازمان برنامه و بودجه کشور، خبر داد.
همچنین با تأکید رئیس‌جمهوری، این طرح‌ها باید در نیمه نخست امسال به نتیجه برسد و بر این اساس، کارگاه‌های مربوط به اجرای طرح‌های آبیاری وزهکشی که به طور مشترک توسط وزارت نیرو و جهادکشاورزی اجرا خواهد شد، در روزهای آینده فعالیت خود را آغاز می‌کنند. 
بر اساس این گزارش، دکتر روحانی به دنبال گفت‌ وگو با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری فدراسیون روسیه، بر اجرایی شدن مصوبه‌ها و تصمیم‌های کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و روسیه تأکید کرد و وزیر نیرو آخرین وضع این مصوبات و پیشرفت برنامه‌ها را به رئیس‌جمهوری گزارش داد. برچسب ها: روحانی ، اقلام بهداشتی

منبع: خرداد

کلیدواژه: روحانی اقلام بهداشتی رئیس جمهوری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه پاکستان بر اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد، گفت: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است.

به گزارش شانا، ناصر کنعانی امروز (دوشنبه، دهم اردیبهشت‌) در نشست خبری که در نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، بیان کرد: این نمایشگاه مصداقی خوب برای همکاری میان دستگاه‌های مختلف کشور است. همان‌طور که ما شاهد همکاری میان دیپلماسی و میدان برای ایجاد ثبات و امنیت در منطقه بودیم، برگزاری چنین نمایشگاهی هم نشان‌دهنده هم‌افزایی مطلوب میان دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی افزود: افزایش نرخ تبادلات و توافق‌های ایران با شریکان خارجی و افزایش حجم سرمایه‌گذاری‌های خارجی و تحقق برخی پروژه‌های مشترک، چه در حوزه‌ همسایگان و چه با کشورهای دورتر، نشان‌دهنده موفقیت نسبی ایران بوده است و البته ما به تلاش خود همچنان ادامه می‌دهیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره پروژه خط لوله گازی آی‌پی نیز تصریح کرد: اجرای خط لوله گاز صادراتی ایران به پاکستان در چارچوب موافقت‌نامه دو کشور، جزو موضوعات مهم اقتصادی دو کشور است که در سفر اخیر رئیس‌جمهوری مورد اهتمام بوده است؛ ازاین‌رو در چارچوب توافق دوجانبه انتظار داریم این پروژه مهم و راهبردی به نتیجه برسد.

کنعانی با بیان اینکه طرف پاکستانی بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید کرده است، گفت: مذاکرات کارشناسی انجام‌شده، همچنین مذاکرات سطح عالی انجام‌شده پیشین دو کشور، زمینه‌ساز آغاز فاز اجرایی ٨٠ کیلومتری اجرای این خط لوله در خاک پاکستان بوده است.

دیگر خبرها

  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • اختصاص ۵۰۰ یورو به زائران حج تمتع ۱۴۰۳
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • بی توجهی بانک‌ها برای تحقق شعار سال در بخش مسکن/ سهم صفر درصدی ۱۸ بانک در تأمین مالی نهضت ملی مسکن/ نظارت بانک مرکزی کجاست؟
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد