Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس صنعت خودرو گفت: پس از خردادماه با توجه به تقاضای تابستانی و انتقال سفر‌های نوروزی به تابستان با تقاضای زیادی برای خودرو مواجه خواهیم شد. تاریخ انتشار: 08:00 - 04 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۷۱۸۴

فربد زاوه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره وضعیت صنعت خودرو در سال ۹۹ اظهار کرد: کرونا در کسب و کار‌ها و صنایع جهان در سال ۲۰۲۰ از جمله در صنعت خودروسازی اثرگذار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دلیل همه گیر بودن بیماری کرونا، بحران تقاضا در بسیاری از کشور‌ها ایجاد خواهد شد و بحث میزان تیراژ نیز مطرح خواهد شد و صنایع خودروسازی از نظر مالی با زیان مواجه می‌شوند.

کارشناس صنعت خودرو با اشاره به بیماری کرونا در چین گفت: چین یکی از منابع اصلی تامین قطعات در جهان است و از نظر تیراژ نیز در مکان نخست قرار دارد و در کنار این کشور، کرونا بازار‌های سایر کشور‌ها و مناطق دیگر دنیا را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه تا خردادماه که کرونا فروکش خواهد کرد با کاهش قیمت مواجه خواهیم بود، بیان کرد: پس از خردادماه با توجه به تقاضای تابستانی و انتقال سفر‌های نوروزی به تابستان با تقاضای زیادی برای خودرو مواجه خواهیم شد و از طرفی به دلیل اینکه توان تامین خودروسازان آسیب پذیر است، سال ۹۹، صنعت خودرو سال خوبی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: ۳۰ درصد تسهیلات مصوب به خودروسازان رسید/ اتمام ذخایر قطعات تا پایان اسفندماه صحت دارد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودروسازی خودروسازان اخبار اقتصادی صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • تشریح آخرین وضعیت دو پروژه سرمایه‌گذاری خارجی