Web Analytics Made Easy - Statcounter

 «سارا قمی» فوتبالیستی است که سال‌ها تجربه حضور در تیم ملی فوتبال زنان به عنوان کاپیتان، لژیونر در لیگ عراق و همچنین تیم‌های لیگ برتری شهرداری بم، ملوان بندرانزلی و تیم هیات فوتبال البرز را دارد.

وی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص سالی که گذشت اظهار داشت: فوتبال زنان امسال پیشرفت زیادی کرد، اما متاسفانه با شیوع ویروس کرونا همه چیز بهم ریخت و گرنه قبل از ۹۸ تقویم فوتبال زنان بسته می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون بازی‌های لیگ برتر به سال ۹۹ موکول شد.

قمی افزود: در سال ۹۸ نیز ۲ تجربه جدید کسب کردم. نخست آنکه برای نخستین مرتبه در لیگ دسته یک برای هیات فوتبال البرز بازی کردم. دیگر آنکه با این تیم به لیگ برتر آمدم و تیم خوبی را انتخاب کردم و از این انتخاب پشیمان نیستم. زیرا مسوولان این باشگاه صادق هستند و از فوتبال زنان حمایت می‌کنند.

وی یادآور شد: یکی از مشکلاتی که فوتبال زنان این روزها با آن درگیر است، مشکلات نبود حامی مالی است که سبب می‌شود تا تیم‌های نیمه دوم جدول لیگ برتر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان گفت: برنامه‌ام برای امسال این است که ابتدا لیگ برتر را به خوبی به پایان برسانم و پس از یک‌ماه استراحت می‌کنم و به تمرینات فوتبالی خود می‌رسم و دوره بدن‌سازی را دوباره آغاز خواهم کرد تا برای فصل جدید لیگ برتر آماده شوم. اگر هم شرایط مهیا باشد انتخاب اولم تیم هیات فوتبال البرز است و در غیر این صورت تیمم را عوض می‌کنم.

وی عنوان کرد: سال گذشته نیمه اول عید در اردوی تیم ملی بودیم و نیمه دوم در گزینشی المپیک قطر شرکت کردیم. متاسفانه همیشه اعزام‌های ما به مسابقات برون مرزی تجربه‌های تلخی را به همراه داشته است. یک سال در میان در عید نوروز یا اردوهای تیم ملی هستیم یا اعزام به مسابقات برون مرزی. از اعزام‌ها خاطرات خوش نداریم چرا که نتایج خوبی را کسب نکردیم.

قمی خاطرنشان کرد: همواره ضعف مدیریتی در فوتبال زنان وجود دارد اما سازمان لیگ و فدراسیون  خیلی در این زمینه تلاش می‌کنند. با اینکه چندین سال لیگ برتر زنان را داریم در برخی از کشورها تازه در حال راه اندازی لیگ فوتبال زنان هستند. از نظر امکاناتی و قراردادی باشگاه‌ها نسبت به بازیکنان تعهدات خود را عمل نمی‌کنند و امیدوارم در سال۹۹ حمایت‌های خود را بیشتر کنند و فوتبال حرفه‌ای اجازه نمی‌دهد که بازیکن شغل دیگری داشته باشد و باید بیش از ۸ میلیون برای این رشته هزینه کند. امیدوارم باشگاه‌ها به تعهدات مالی خود عمل کنند و به بازیکنان انگیزه دهند.

برچسب‌ها تیم ملی فوتبال زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال زنان عراق تیم ملی فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می درخشی و همه ما را خوشحال می کنی."

بهزاد غلامپور، مربی گلرهای استقلال نیز با انتشار پستی برای خالدآبادی، به شاگردش روحیه داد تا بتواند در بازی با تراکتور، بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد؛ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • از «گشت ارشاد» تا «طرح نور» فقط دو نوروز فاصله افتاد/ برای زنان پرونده قضایی تشکیل می‌شود؟