Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و خدمت رسانی در حوزه سلامت در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، فراخوان دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری و خدمت رسانی در حوزه سلامت امروز (دوشنبه ۴ فروردین) در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دومین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت که به میزبانی مجمع خیرین سلامت استان اصفهان با همکاری مجمع خیرین سلامت کشور برگزار می شود، به یکی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در فرهنگ ایرانی اسلامی به عنوان بالاترین عبادت پرداخته شده است.

 

آزاد بودن کلیه افراد حقیقی و حقوقی، سازمان ها و نهادها در این جشنواره، ارسال آثار با فرمت های HD و Full HD و ارسال ۳۰ دقیقه ای آثار از جمله شرایط و مقررات دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» است.

 

بخش اصلی، مستند، داستانی و فیلمنامه از بخش های دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» است.

 

ترویج فرهنگ نیکوکاری و خدمت رسانی در حوزه سلامت، ارتقاء نظام سلامت با مشارکت خیرین و مهرورزان در حوزه های سلامت، ارج نهادن به مقام والای خیر اندیشی و مهرورزی در عرصه سلامت و بازنمایی خدمات صورت گرفته توسط خیرین در زمینه های پیشگیری و سلامت فرد و جامعه از اهداف دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» است.

 

ایجاد و ترغیب حس مسئولیت و همدردی نسبت به همنوعان، نقش سازمان های مردم نهاد و دولتی در سلامت فرد و جامعه، مهرورزی به بیماران مبتلا به بیماری های خاص، پیشگیری قبل از درمان و تاثیر آن در ارتقاء کیفیت زندگی، آسیب های اجتماعی (اعتیاد، طلاق، فقر و ...) و تهدید سلامت جسم و روان و بازنمائی اثربخشی هزینه کرد در حوزه های سلامت (هزینه در بخش سلامت مصداق سرمایه گذاری) از جمله موضوعات دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه «مهر سلامت» است.

 

علاقه مندان جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر و تهیه فرم ارسال اثر باید به سایت www.msff.ir مراجعه کنند.

 

متقاضیان شرکت کننده در جشنواره باید حداکثر تا تاریخ ۱ تیر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اصفهان، خیابان نشاط، ابتدای خیابان فرشادی، ساختمان اهل البیت (ع) ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۳۲۲۰۷۷۶۴-۰۳۱ تماس بگیرند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت اعلام فراخوان نظام سلامت دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه مهر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • معرفی رایتل برای دومین بار به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت