Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-04@05:23:13 GMT

گردنه گدوک فیروزکوه بسته شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۲۲۸۲

گردنه گدوک فیروزکوه بسته شد

به گزارش همشهری آنلاین مهدی یوسفی جمارانی بامداد دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: به منظور حفظ جان مسافران و پیشگیری از حوادث احتمالی با هماهنگی پلیس راهور، تردد خودروها بدون زنجیر چرخ ممنوع است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری در حال نمک پاشی و ایمن سازی محورهای مواصلاتی هستند، تاکید کرد: مردم در شرایط فعلی از هرگونه سفر غیرضروری به خصوص بدون زنجیر چرخ در محورهای فیروزکوه خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول افزود:️ برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان، موجب کاهش دید افقی شده است و  همین امر باعث شده تردد در راه های اصلی به کندی صورت گیرد.

یوسفی جمارانی با اشاره به آماده باش ستاد مدیریت بحران  شهرستان گفت: تیم های عملیاتی راهداری و امدادی هلال احمر نیز  با ظرفیت ۱۰۰ درصدی در کلیه مسیرها مستقر و در آماده باش کامل به سر می برند.

به گزارش ایرنا، گردنه گدوک در ۱۵ کیلومتری شرق شهرستان فیروزکوه و مرز استان تهران و مازندران قرار دارد. این منطقه به دلیل ارتفاع زیاد و کوهستانی بودن در بسیاری از روزهای سال دمای بسیار پائینی را تجربه کرده و غرق در برف و کولاک و مه می شود.

فیروزکوه بزرگترین شهرستان استان تهران در ۱۲۰ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.  سیلاب و سرمازدگی در بهار سال گذشته ۷ میلیارد و ۹۰۴ میلیون تومان به محصولات کشاورزی و زیرساخت های این شهرستان خسارت وارد کرده بود.

کد خبر 494798 برچسب‌ها تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین ظفری معاون سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص  وضعیت بارندگی‌های استان خراسان جنوبی بیان کرد:

- سدهای شوسف و چهار فرسخ پرشده است اما مشکلی وجود ندارد.

- سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شده است. 

- به علت ورود سیل به محور خوسف به قله زری، تردد تنها با خوردو های کمک دار مقدور است.

- تاکنون جانباخته و تخریب واحد مسکونی گزارش نشده است.

- وضعیت بارش در شهرستان خوسف بیشتر از باقی نقاط استان است.

- بیشترین بارش مربوط به شهرستان خوسف روستای بیشه با بیش از ۵۸ میلیمتر است.

-سیل و آبگرفتگی در باقی نقاط استان به صورت عادی است.

همچنین ایشان در خصوص وضعیت محورهای استان خراسان جنوبی ناشی از سیل بیان کردند که 

- تمامی محورهای بخش سرداران شهرستان نهبندان و محور چاهداشی به میغان به‌ علت جریان یافتن سیل شدید و محور عشق آباد به بردسکن به علت طغیان رودخانه‌ها و آبگرفتگی آبنماها بسته است.

- محور فرعی سرچاه عماری به بصیران و میغان نهبندان محدوده روستای صمدآباد نیز به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع بعدی مسدود است.

- محور عشق آباد به بردسکن مسدود است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بسته شدن محورهای این استان بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • بسته شدن برخی محورهای خراسان جنوبی بر اثر سیلاب و آب‌گرفتگی
  • سیل وارد برخی مناطق مسکونی در شهرستان نهبندان شد
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • مسدود شدن جاده گردنه تنگ توکلی به سمت کنگان بوشهر
  • سه قطعه از محورهای شریانی هرمزگان بسته می شود
  • واژگونی مرگبار خودرو در گردنه اسپژ شهرستان سلسله
  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ