Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@10:48:09 GMT

مرگ ۷ نفر بر اثر حوادث جوی در ۴ استان کشور

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۲۳۱۱

مرگ ۷ نفر بر اثر حوادث جوی در ۴ استان کشور

مجتبی خالدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا با ارائه آخرین گزارش تجمیعی حوادث جوی تا ساعت ۰۷:۳۰ روز چهارم فروردین ۹۹ افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هفت استان هرمزگان، بوشهر، فارس، سیستان و بلوچستان، قم، گیلان و کرمان متاثر از حوادث یادشده بوده اند که این حوادث ۹ مصدوم به همراه داشته که پنج نفر از آنها به مراکز درمانی و بیمارستانی اعزام و چهار نفر دیگر نیز از سوی امدادگران اورژانس ۱۱۵ در محل وقوع حوادث جوی درمان سرپایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از مرگ هفت نفر(بندرعباس ۲ نفر- خانم ۳۲ ساله - دختر ۵ ساله - گرفتار شدن خودروی ۴۰۵ در مسیر سیلاب - لارستان یک نفر -مرد ۵۸ ساله - گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب - بندر کنگان یک نفر - قم سه نفر یک خانم، یک آقا و کودک ۶ ماهه - ریزش تونل بر اثر بارش باران) خبر داد و گفت: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی میدانی از سوی امدادگران اورژانس ۱۱۵ این حوادث جوی ۲ نفر مفقودی در (رودان) بر اثر انسداد موقت محور های فرعی در ریگان، کهنوج و فنوج به همراه داشته است.
ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در سوانح عمدی و غیر عمدی، حوادث غیر مترقبه و فوریت‌های پزشکی در هنگام بروز بیماری‌های نوپدید، جدید و بلایای طبیعی و انسان ساخت برای آحاد مردم یا هر ملیت و تابعیتی از وظایف و مأموریت‌های اصلی سازمان اورژانس کشور است.

برچسب‌ها سازمان مدیریت بحران کشور سازمان اورژانس کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان مدیریت بحران کشور سازمان اورژانس کشور سازمان مدیریت بحران کشور سازمان اورژانس کشور حوادث جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، زکریا اشکپور افزود: روز جمعه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

وی اظهار کرد: مورد خانم ۴۴ ساله‌ای بود که به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

اشکپور ادامه داد: در این حادثه متأسفانه دو آقای ۵۰ و ۱۸ ساله به مسمومیت با مونوکسید کربن جان باختند.

کد خبر 6095904

دیگر خبرها

  • گرفتار شدن خودروها در گل و لای در بزرگراه خرازی+ تصاویر
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • امدادرسانی ١٠ خانوار عشایر گرفتار در بارندگی‌های اخیر شهرستان دنا
  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • بررسی تعارض منافع شرکت تعاونی کارکنان بنادر و گمرکات در ارائه برخی خدمات
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • ۲ مصدوم در حادثه انفجار گاز در اهواز
  • حادثه در ایستگاه راه‌آهن اهواز | ۴ نفر مصدوم شدند