Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ علی حیدری نجات که در حاشیه بازدید از پایگاه‌های جمعیت هلال‌ احمر همدان سخن می گفت با اعلام اینکه بیش از سه هزار و ۵۰۰ جوان داوطلب در حال خدمت رسانی در این طرح ملی هستند، خاطرنشان کرد: در نتیجه این پایش، هفت هزار و ۵۵۰ فرد که دارای علائم ابتلا به ویروس کرونا از جمله تب بالا بوده اند، به مراکز درمانی کشور معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هلال احمر کشور با اشاره به اینکه همدان پیشتاز آغاز این پایش در کشور بوده، افزود: اجرای طرح غربالگری در سراسر کشور از ۲۷ اسفند ماه آغاز شده است، ولی در استان همدان این پایش از سیزدهم اسفند ماه آغاز شد.

حیدری با بیان اینکه در مواجهه با ویروس های فراگیر، دولت ها نقش تسهیل‌گر دارند، تصریح کرد: از مردم درخواست می کنیم با محدود کردن مسافرت‌های برون شهری و توجه به خود مراقبتی، در کنار دولتمردان قرار بگیرند تا بساط این ویروس زودتر از کشور برچیده شود.

وی با یادآوری اینکه در این شرایط قرنطینه، مدیریت نیازهای کودکان در خانه ها موضوع قابل توجهی است گفت: تلفن گویای ۶۴۲۷ به عنوان تلفن گویای قصه گو برای کودکان فعال است و کودکان سراسر کشور می‌توانند با برقراری تماس با این شماره، شنونده قصه‌های زیبای کودکانه باشند.

وی به برگزاری جشنواره‌هایی همچون جشنواره نقاشی و فیلم های بشردوستانه نیز اشاره و اضافه کرد: برای آنکه در کودکان استرس ایجاد نکنیم، این برنامه ها را به صورت مسابقه اجرا نکردیم اما بعد از اتمام این وضعیت به صد نفر از شرکت کنندگان در جشنواره جوایزی اهدا می شود.

46

کد خبر 1367963

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • مصوبات کمیسیون‌ها درباره اسقاط خودرو و قیمت‌گذاری آرد و نان
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان