Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بهنام مخصوصی رئیس دانشگده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد، در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،افزود: مرکز درمانی امیرالمومنین ع این روز‌ها دو کار مهم انجام می‌دهد و در روز‌های سخت کرونا کمک حال بیمارستان قائم ع شده است

او با اشاره به اینکه کادر مرکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته به بیماران کرونایی خدمات رسانی می‌کنند افزود: خدمات رسانی ۱۶ ساعته ونقاهتگاه بیماران کرونایی دو برنامه‌ای است که این روز‌ها در مرکز امیرالمومنین ع انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مخصوصی بیان کرد: در این مرکز ویزیت کامل بیمار صورت گرفته و پس از تشخیص پزشک و غربالگری، بیمار جهت درمان تخصصی به بیمارستان قائم ع اعزام می‌شود.

رئیس دانشگده علوم پزشکی شهرستان اسد آباد اظهار داشت: نقاهتگاه پنجاه تخته نیز بعنوان مرکز رزرو بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است که به زودی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

او با اشاره به اینکه همشهریان از دید و بازدید عید صرف‌نظر کنند تا این ویروس نامبارک هرچه سریعتر از بین برود یادآور شد:ریشه کن نمودن کرونا تنها با همراهی مردم ممکن است.
انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی ویروس کرونا بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ محمدرضا قربانی گفت: در شهرستان برخوار دو منطقه صنعتی دولت آباد و حبیب آباد و یک ناحیه صنعتی در کمشچه فعال است که بیش از ۲۱ هزار کارگر بیمه شده دارد و در صنایع کوچک و بزرگ، واحد‌های تولیدی و کارگاهی فعال هستند.


وی افزود: شهرستان برخوار رتبه اول اشتغال از لحاظ کمترین نرخ بیکاری را دارد و پارسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی جدید در سامانه رصد توسط دستگاه را ثبت کرده است.


در این بازدید فرماندار برخوار از صنایع دستی قالی بافی، نقشه کشی، خیاطی، نقاشی روی مس، نقاشی روی کاشی و سفال، مینا کاری و فیروزه کوبی در مجموعه هنری درنا بازدید

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • انواع خدمات پذیرایی هتل‌ ها و تورها | از ‌‌‌BB تا UALL
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی