Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی ستاد مدیریت کرونای اصفهان از اقدامات جدید در راستای ممنوعیت تردد و ماندن در خانه در اصفهان خبر داد و گفت: طبق دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تمامی مسیرهای منتهی به ناژوان بسته شد و مقدمات تعطیلی پارک صفه نیز فراهم شده است. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

 حجت‌الله غلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اقدامات مقابله و کنترل کرونا ویروس در کلان شهر اصفهان اظهار داشت: از روز گذشته چند دستورالعمل جدید در راستای ممنوعیت تردد و ماندن در خانه‌ها تا پانزدهم فروردین ماه اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیرو دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا تمامی مسیرهای منتهی به مجموعه ناژوان مسدود شد و به‌طور کامل ورودی ناژوان با همکاری شهرداری اصفهان و حمایت نیروی انتظامی بسته شده و هیچگونه ورود و خروج گردشگران به این منطقه امکان‌پذیر نیست.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای اصفهان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تعطیلی پارک صفه نیز فراهم شده است، گفت: به‌زودی پارک صفه تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد شد و در اختیار گردشگران نخواهد بود.

وی تصریح کرد: "تابلوهای پارک مطلقا ممنوع" در حاشیه زاینده‌رود توسط شهرداری نصب شده تا مردم برای جلوگیری از انتشار کرونا ویروس در پارک‌ها حضور پیدا نکنند و پلیس در صورت پارک خودرو در حاشیه زاینده‌رود با صاحبان آنها برخورد می‌کند.

کرونا|تمدید منع آمد و شد در اقلیم کردستان؛ افزایش مبتلایان در کرانه باختریهمکاری واحد‌های صنفی برای جلوگیری از شیوع کرونا در کرج + فیلمبیماران مبتلا به ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 70 نفر رسید

غلامی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد مدیریت کرونا در اصفهان، تا پانزدهم فروردین تمام واحدهای صنفی به غیر از فروشگاه‌های مواد غذایی، نانوایی‌ها، قصابی‌ها، فروشگاه‌های مرغ و ماهی، سوپر مارکت‌های محلی و داروخانه‌ها و مراکز تولید و عرضه لوازم بهداشتی و درمانی تعطیل هستند.

انتهای پیام/166/ح

R41346/P1357/S6,51/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا پارک صفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدارهای خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • «تا اطلاع ثانوی تعطیل»، نگاهی متفاوت به انقلاب فرهنگی!
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • محور کلاله -گنبدکاووس (حدفاصل پل بایلر) تا اطلاع ثانوی مسدود شد