Web Analytics Made Easy - Statcounter

قبادی گفت: بیش از ۲۷ واحد تولیدی پای کار آمده و خط تولید خود را برای رفع مشکل مردم به تولید اقلام ضدعفونی کننده اختصاص داده‌ اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «عیسی قبادی» بیان کرد: با آغاز به کار مجدد واحدهای تولید کننده مواد ضدعفونی، زمینه تأمین نیازهای استان به این کالا برطرف می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: با توجه به نیاز استان به الکل و مواد ضدعفونی کننده، توزیع الکل بین واحدهای تولیدی ادامه دارد.

 

وی از آغاز به کار واحدهای تولید مواد ضد عفونی کننده دست و همچنین دستکش خبر داد و گفت: فعالیت این واحدها در چند شیفت کاری برای تأمین نیاز شهروندان ادامه خواهد داشت تا بتوانیم با همراهی و همدلی همه مردم و تولیدکنندگان، ویروس کرونا را شکست دهیم.

 

قبادی یادآور شد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید تعیین شده است بیش از ۲۷ واحد تولیدی پای کار آمده و خط تولید خود را برای رفع مشکل مردم به تولید اقلام ضدعفونی کننده اختصاص داده‌اند.

 

وی خاطر نشان کرد: از صاحبان واحدهای صنعتی که با احساس مسئولیت نسبت به شرایط پیش آمده، تلاش کردند تا با تولید مضاعف خود نیاز هموطنان را در این زمینه تأمین کنند، تشکر می‌کنیم.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده استانداری قزوین واحد تولیدی ضدعفونی کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • محدودیتی در خرید مرغ مازاد تولیدی استان قزوین وجود ندارد
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • تخصیص ۴۳۵ میلیارد برای اجرای طرح‌های آبی استان قزوین
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم
  • رشد ۱۷ درصدی جوجه ریزی در واحدهای مرغداری سیستان وبلوچستان