Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز چهارم فروردین ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سرکرده باند سارقان مسلح تحت تعقیب ۳ استان سردار" مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان اصفهان با تیزهوشی و اشرافیت اطلاعاتی خود از حضور سرکرده باند سرقت مسلحانه تحت تعقیب ۳ استان کشور در شهر اصفهان مطلع و بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطر نشان کرد: در این خصوص اقدامات ویژه و تخصصی پلیسی صورت گرفت و پس از هماهنگی‌های لازم با مقام قضائی طی عملیاتی پیچیده و هوشمندانه فرد مذکور در یکی از نقاط شهر به محاصره ماموران در آمده و بدون اینکه فرصتی برای فرار داشته باشد دستگیر شد.

سردار معصوم بیگی، با حرفه‌ای عنوان کردن عملکرد کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان در انجام موفقیت آمیز عملیات دستگیری این مجرم متواری اظهار داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهم سرکرده اعضای یک باند ۴ نفره سرقت مسلحانه بوده که در استان همدان ۱۵ فقره و در استان گلستان ۳۷ فقره سرقت منزل انجام داده و در استان لرستان نیز با دستبرد به یک طلافروشی سه ونیم کیلو طلا را به سرقت برده بودند.

این مقام ارشد انتظامی، با بیان اینکه سارقان از منازل مردم، طلاجات و دلار سرقت کرده بودند، گفت: ارزش اموال به سرقت رفته از منازل مردم توسط کارشناسان مربوطه ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام شده است.

لازم به ذکر است طی عملیاتی توسط ماموران پلیس استان گلستان یکی از اعضای این باند به هلاکت رسیده، ۲ نفر دیگر زخمی شده و سرکرده آن‌ها متواری شده بود که به لطف خداوند و تلاش ویژه کاراگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیر و به دست قانون سپرده شد.   کشف ۸۴۰ لیتر الکل احتکاری در "برخوار سرهنگ "غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان برخواراظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان "برخوار" با اشراف اطلاعاتی خود از احتکار اقلام بهداشتی در منطقه صنعتی شهر دولت آباد مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد: کارآگاهان پس از دریافت اطلاعات لازم و کسب مجوز از مقام قضائی از محل بازدید به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات تعداد ۸۴۰ بطری یک لیتری الکل ۷۰ درصد، ۱۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی و ۲۶۰ بطری ژل ضدعفونی احتکار شده کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به پلمب محل مذکور با حکم مقام قضائی و دستگیری یک فرد متخلف در این رابطه اظهار داشت: پلیس با افراد محتکر و سودجویی که با اقدام خود سلامت افراد جامعه را با مخاطره مواجه سازند قاطعانه برخورد کرده و اجازه عرض اندام به آن‌ها را نخواهد داد.   توقیف محموله ۱۲ میلیاردی قاچاق در "شهرضا سردار "مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید " امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا طی عملیاتی هوشمندانه یک دستگاه خودرو کامیون ولوو حامل انواع کالا‌های خارجی قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

او افزود: در این عملیات ۲۹۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به همراه ۱۰۴ کارتن انواع قطعات برقی و لوازم جانبی مربوطه، ۲۱۰ عدد ادکلن با مارک‌های مختلف و ۳ دستگاه ماشین شارژی بزرگ کودک که همگی فاقد مدارک گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این محموله مکشوفه ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده به مراجع قضائی تحویل شد.   کشف بیش از ۱۸ کیلو تریاک در اصفهان سرهنگ" غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت اطلاعاتی خود از انتقال محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه خودروی کامیون به شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران سرانجام با اقدامات پلیسی خود خودروی مذکور را در یکی از مبادی وردی منطقه شرق استان شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۱۸ کیلو و ۶۰ گرم تریاک در بازرسی از این خودرو اظهار داشت: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شد.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارقان مسلح کشف الکل کشف کالای قاچاق فرمانده انتظامی استان اصفهان انتظامی شهرستان استان اصفهان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرهنگ لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت‌ کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.  

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد