Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر حسن زائری لطف در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعویق جشنواره های فرهنگی و هنری علوم پزشکی گفت: وزارت بهداشت در سال ۱۳۹۹ میزبان جشنواره نشریات دانشجویی تیتر و همچنین برگزار کننده جشنواره هنری سیمرغ است که به دلیل همه گیری ویروس کرونا با تاخیرهایی در برگزاری این برنامه ها مواجه می شویم.

وی افزود: پیش از این قرار بود که این برنامه ها در تابستان برگزار شود که پیش بینی می شود با وضعیت فعلی دانشگاه ها این برنامه ها به آبان ماه سال ۹۹ موکول شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره ها با حضور دانشجویان برگزار می شود و به دلیل اینکه اکنون دانشجویان حضور ندارند برگزاری آن به تعویق می افتد.

سرپرست امور فرهنگی وزارت بهداشت از برگزاری برنامه هایی به منظور ثبت و مستند سازی فعالیت دانشجویان در حوزه کارزار مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: با برنامه «کپسول سه دقیقه ای» دانشجویان تجربه های موفق در حوزه های فرهنگی را تدوین می کنند. به دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرده ایم که می توانند فیلم تجربه های موفق خود را برای وزارت بهداشت بفرستند.

وی اظهار داشت: مسابقات مجازی از جمله در حوزه عکاسی و نشریات صوتی الکترونیکی را در دانشگاه های علوم پزشکی فعال کرده ایم.

زائری لطف اظهار داشت: مسابقات طراحی پوستر و اینفوگرافیک با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی در زمینه طراحی و گرافیک و کرونا، بهداشت عمومی، کودکان، بهداشت فردی و سرمایه اجتماعی برگزار می شود که جزئیات آن به زودی اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل همه گیری ویروس کرونا دانشجویان علوم پزشکی درگیر بحث کرونا هستند و از همین رو تمامی فعالیت های فرهنگی به صورت تجمعی را تعطیل کرده ایم.

سرپرست امور فرهنگی وزارت بهداشت از برگزاری مستند سازی در قالب مسابقه عکاسی خبر داد و گفت: بانک مستند به منظور ثبت فعالیت های دانشجویان ایجاد می شود. همچنین به دانشجویان گفته شده که کلیپ های محتوایی در زمینه آموزش و پیشگیری تهیه کنند. همچنین دانشجویانی که در کانون های فرهنگی در مستند سازی قوی هستند فعالیت های خط مقدم کادر درمان را به تصویر بکشند.

کد خبر 4879048

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا کانون های دانشجویی ویروس کرونا دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان آموزش مجازی دانشگاه تهران دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی منصور غلامی سازمان سنجش دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاه تربیت مدرس علی خاکی صدیق دانشگاه امیرکبیر وزارت بهداشت دانشگاه ها علوم پزشکی برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود

دکتر مهدی مصری امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم که همزمان با هفته سلامت برگزار شد گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به ارتقای شاخص‌های سلامت دارد و در استان قم ۳۰ پایگاه سلامت جدید راه اندازی می‌کنیم تا بتوانیم در توسعه شبکه بهداشت موثر باشیم.

وی بیان داشت: اجرای طرح سلامت خانواده مورد تاکید دولت است که این طرح توسط سازمان بهداشت جهانی نیز به تایید رسید و به نام جمهوری اسلامی ایران تثبیت شد و برنامه ریزی داریم که در یک سال آینده تمامی استان را تحت پوشش قرار دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ابراز داشت: در این دولت برای پنج دهک پایین در راستای خدمات رسانی درمانی رایگان تلاش می‌کنند و ما در استان قم خدمات درمان سرطان را در حال پیشروی داریم.

دکتر مصری به نوسازی تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی اشاره کرد و گفت: در استان قم شاهد خرید تجهیزات پزشکی به روز هستیم و برنامه ریزی داریم که بتوانیم با این نوسازی خدمات را بهینه کنیم.

وی گفت: خدمات ویژه مثل طرح دندانپزشکی در مرکز الهادی را در حال برنامه ریزی داریم که امیدواریم بتوانیم از این طریق خدمات رسانی را گسترده انجام داده و از سوی دیگر وزارت بهداشت نیز بسته حمایتی در حوزه دندانپزشکی را در حال تدوین دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس