Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،علی محمدیان مسئول نقاهتگاه شهید شفیع زاده با اشاره به آمادگی بیمارستان شهید محلاتی از اولین لحظات برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک رسانی به مردم، اظهار کرد: نقاحتگاه شهید شفیع‌زاده برای حفاظت از مردم و نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی با تمامی امکانات پزشکی و پرسنل مورد نیاز اعم از پزشک متخصص، پرستار و نیرو‌های کمکی و خدماتی در تاریخ هجدهم اسفند ماه سال گذشته ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: نقاهتگاه شهید شفیع‌زاده وابسته به معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید محلاتی است.

او در ادامه از اعزام ۵۲ نفر از پزشکان، پرستاران، نیرو‌های کمکی و خدماتی و اداری و پشیبانی بیمارستان شهید محلاتی تبریز به بابل خبر داد.

محمدیان، گفت: این گروه از ۲۹ اسفند ماه سال گذشته برای برپایی بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی و ارایه خدمات در آن در بابل مستقر شده‌اند و این مرکز هم اکنون آماده ارائه خدمات بوده و مسئولیت آن با نیروی زمینی سپاه است.

اوخاطرنشان کرد: مربیان، پزشکان و پرستاران ما از ۱۲ اسفند ماه سال گذشته آموزش‌های لازم را به تمامی یگان‌ها و نیرو‌های مسلح سپاه ارایه داده‌اند.

او افزود: آموزش‌ها و آگاهی‌های لازم در جهت آشنایی با نحوه مقابله با ویروس کرونا و نحوه رعایت بهداشت عمومی و فردی برای کادر درمان، مراجعان و حتی بیماران بستری در بیمارستان شهید محلاتی نیز ارایه شده است.

مسئول نقاهتگاه شهید شفیع زاده، یادآور شد: سپاه همیشه به هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه و حوادث طبیعی اعم زلزله و سیل در کشور پیشگام بوده است.

او افزود: بر اساس فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری و به منظور مبارزه با ویروس کرونا، سپاه بار دیگر به عنوان خادم مردم پیشقدم شد.

او در خاتمه متذکر شد: سپاه با تمام توان چه از نظر نیروی انسانی و چه تجهیزاتی و چه بهداشتی درمانی در خدمت مردم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا شهید شفیع زاده شهید محلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، و سالروز شهادت اسوه اخلاق، استاد شهید مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم، در خرم آباد برگزار شد به نقش بی بدیل رزمندگان لرستانی در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: لشکر ۵۷ حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در دوران جنگ تحمیلی نقش مهم و تعیین کننده‌ای داشت و حضور نیرو‌های این لشکر و رزم جانانه آنان در عملیات کربلای پنج همواره زبانزد فرماندهان است.
سردار علی فضلی افزود: مناطقی که لشکر ۵۷ حضور داشته، همیشه شاهد رزم و حماسه ستودنی فرزندان برومند لرستان بوده و خون پاک آنان، نام آنان را در تاریخ پر آوازه کرد.
 سردار نعمت اله باقری فرمانده سپاه لرستان نیز وجود معنویت را رمز ماندگاری سپاه دانست و گفت: آنچه که نیرو‌های مسلح ما را متمایز کرده معنویت و ولایت پذیری آنهاست. 
حجت الاسلام درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان نیز تعالی معنوی و رشد بالنده برای ساخت سرمایه انسانی مؤمن و کار آمد را از اولویت‌های مهم برنامه سپاه دانست.
 در ادامه ضمن تجلیل از خانواده چند تن از شهدای مدافع حرم و امنیت استان، از اساتید، مربیان و هادیان سیاسی سپاه لرستان تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • رزم جانانه لرها در عملیات کربلای پنج زبانزد فرماندهان است
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • تفحص پیکر پاک شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده» پس از ۴۱ سال
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • انفجار شدید در تبریز ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • آیا بهبود یافتگان سرطان سینه بار دیگر به سرطان مبتلا می شوند؟