Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیامی به سپهبد لی زوا چنگ رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ارتش جمهوری خلق چین، ضمن تاکید بر اینکه مبارزه با ویروس کرونا نیازمند همبستگی و عزم جهانی است از کشور چین به دلیل کمک به ایران تقدیر کرد.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سپهبد لی زوا چنگ

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ارتش جمهوری خلق چین

شیوع ویروس کرونا (covid-۱۹) بشریت را در معرض آزمونی بزرگ برای سنجش سطح و میزان باور و پایبندی ملت‌ها و دولت‌ها به اصول اخلاقی و توجه به نوع‌دوستی و نشان دادن تمدن و فرهنگ آن‌ها قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط جلوه‌گری‌های انسانی کشور چین به رغم آنکه خود درگیر شیوع و مقابله با این بیماری خطرناک گردیده بود، تحسین همگان را برانگیخته است.

به نمایندگی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران از حسن نیت و خیرخواهی و کمک‌های بهداشتی و درمانی مردمی، دولتی و نیز نیرو‌های مسلح جمهوری خلق چین برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا قدردانی می‌کنم و امیدوارم مبارزه با این بیماری که نیازمند همبستگی و عزم جهانی و تلاش و احساس مسئولیت و همکاری بین‌المللی است به پیروزی و موفقیت کامل منتهی شود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر پاسدار محمد باقری

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرلشکر باقری ایران و چین کمک های بهداشتی ویروس کرونا پارسی خبر رئیس ستاد کل نیرو های مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۲۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند. 
سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم بسزایی در این زمینه دارد.
وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • نیرو‌های مسلح، پشتوانه امنیت مردم هستند