Web Analytics Made Easy - Statcounter

لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، گفت: اولین جلسه ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بوکان با هدف تشریح اقدامات انجام شده و اقدامات لازم الاجرا برای پیشبرد هرچه بیشتر اهداف پیشگیری و مقابله با گرونا برگزار شد.

او افزود: مقرر شد تا پایان نیمه اول فروردین ماه فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری متوقف و صرفاً برنامه‌ریزی و نوبت دهی برای آژانس‌های تاکسی تلفنی توسط شهرداری صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته او، در این جلسه بر دستور کار قرارگرفتن تشدید آموزش و اطلاع رسانی لازم به منظور تعطیلی بازار (غیر از فعالیت صنوف قبلی اعلام شده) و اطلاع رسانی عمومی با هدف تشویق و ترغیب مردم جهت پیوستن به پویش ۲۹۱۴ «ماندن در خانه» تاکید شده است.

خسروپور تصریح کرد: اکیپ‌های متشکل از صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف باید به طور مستمر در سطح شهر فعال و درصورت عدم تمکین متصدی یا متصدیان صنوف به تعطیلی، نسبت به پلمب آن‌ها اقدام و در صورت نیاز لیست متخلفان تهیه و تحویل دادستان محترم عمومی و انقلاب بوکان شود.

او با بیان اینکه در شهر سیمینه ضمن استقرار کانکس، باید تمهیدات لازم به منظور انجام گندزدایی وسائط نقلیه ورودی صورت پذیرد، اظهار داشت: تهیه و تامین آب ژاول مورد نیاز گلوگاه‌های ورودی و نظارت بر کمیت و کیفیت فعالیت سیستم گندزدایی نیز باید توسط شهرداری بوکان صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری بوکان تاکید کرد: کنترل تردد محور ورودی سقز به بوکان به ابتدای حوزه استحفاظی منتقل می‌شود و به صورت شبانه روزی در آن محل فعالیت خواهد کرد، ضمنا کنترل و پیشگیری از ورود خودرو‌هایی با پلاک شخصی شهر‌های مجاور و مسافران با جدیت و اهتمام ویژه صورت می‌پذیرد.

او ادامه داد: کنترل محور ورودی شاهین‌دژ نیز به محل سه‌راه شاهین دژ منتقل، پیشگیری از ورود خودرو‌هایی با پلاک شخصی شهر‌های مجاور و مسافران با اهتمام و جدیت ویژه صورت می‌پذیرد.

خسروپور افزود: در این جلسه مقرر شد که ایجاد گلوگاه در محور مهاباد با مسئولیت اداره راهداری و آب و فاضلاب شهرستان و با همکاری شهرداری بوکان طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه، مورخ ۴ و ۵ فروردین‌ماه ۱۳۹۹ اجرایی شود.   انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع کرونا حمل و نقل ناوگان شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری

اسماعیل خوشوقت گفت: سال گذشته ۲۵۲ تصادف فوتی و ۸۵۰۰ فقره تصادف جرحی رخ داد که در این سوانح رانندگی ۲۸۱ نفر جان باخته و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

وی افزود: از مجموع جان باختگان، ۱۹۵ نفر مرد و مابقی زن بودند و افراد ۳۱ تا ۵۰ سال بیشترین سهم را در بین رده‌های سنی جان باختگان داشتند.

رئیس پلیس راهور استان بیان کرد: نکته مهم و قابل تامل در آمار جانباختگان این است که ۴۷ درصد آنها عابر پیاده بوده و ۳۰ درصد موتورسوار و تنها ۲۳ درصد از مجموع جانباختگان، راننده وسایل نقلیه بودند که میزان آسیب پذیری عابران در تصادفات شهری کاملا مشخص است.

خوشوقت گفت: بر اساس داده‌ها و تحلیل سوانح رانندگی، لزوم برنامه ریزی دستگاه‌های متولی امر ترافیک برای بهبود زیرساخت‌ها به خصوص زیر ساخت‌های مخصوص عابران پیاده در شهر کرمان یک ضرورت است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • سهم ۴۹ درصدی شهری کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • آزمایش عمومی دستیار کوپایلت ویندوز ۱۱ موقتاً متوقف شد
  • چرایی برقی سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت از منظر مسئولان و صاحبنظران
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد