Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان های همدان و کهکیلویه وبویر احمد و ارتفاعات محورهای کیاسر-سمنان و هراز، فیروزکوه و کرج-چالوس ادامه دارد.

وی افزود: همچنین درمحورهای قزوین –رشت گردنه کوهین ، قزوین –همدان گردنه آوج ، بوئین زهرا-ساوه گردنه هجیب در استان قزوین، محورهای سمنان –دامغان، سمنان –فیروزکوه و شهمیرزاد –کیاسر در استان سمنان، محورهای دلیجان-اصفهان، اراک –توره ، ساوه –بوئین زهرا و ساوه –همدان در استان مرکزی، محورهای داران –الیگودرز، گلپایگان –خمین در استان اصفهان، محورهای شیراز-مرودشت ، شیراز-سپیدان و شیراز-کازرون در استان فارس شمال، محور اشکورات در استان گیلان و محور ماهدشت-اشتهارد در استان البرز برف می بارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی با اشاره به بارش باران در جاده ها اشاره کرد و گفت: بارش باران در اکثر محورهای استان های خراسان رضوی، سمنان، البرز، مازندران، مرکزی، لرستان و قم ادامه دارد.

وی افزود: در ارتفاعات استان همدان ، محورهای فیروزکوه و هراز در استان های مازندران و شرق تهران و محورهای بوئین زهرا-ساوه ، قزوین –همدان در استان قزوین کولاک گزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در جاده های کشور ترافیکی گزارش نشده و محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بارش برف بارش باران سرهنگ نادر رحمانی کولاک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بارش برف بارش باران سرهنگ نادر رحمانی کولاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احمد شیرانی گفت: تردد وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی افزود: ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس، حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های هریجان و هزارچم داریم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال، حدفاصل تونل شماره ۱۱ تا ۱۳ و تونل شماره ۱۶ تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

شیرانی افزود: ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز، محدوده مشاء و حدفاصل پلور تا وانا و محدوده بایجان، مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه، محدوده گیلاوند و آزادراه تهران – پردیس محدوده ابتدای آزادراه داریم.

وی با بیان اینکه در مسیر رفت و برگشت آزادراه قزوین – رشت تردد روان گزارش شده است، گفت: در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا کمالشهر، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران – قم حدفاصل قیصر آباد تا فرودگاه امام خمینی ترافیک سنگین گزارش شده است.

شیرانی افزود: در محور هراز و آزادراه تهران – شمال بارش باران گزارش شده و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی، بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، ایلام، کرمان، تهران، هرمزگان، قزوین، فارس، لرستان، مرکزی، مازندران، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، یزد، اصفهان، کرمانشاه، بوشهر، کردستان و چهارمحال و بختیاری داریم.

کد خبر 6094965

دیگر خبرها

  • بارش باران در تهران تا کی ادامه خواهد داشت؟
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • بارش ۲۵ میلی‌متر باران در تویسرکان/ سامانه بارشی تا شنبه فعال است
  • آخرین وضعیت راه و جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده های ٢٠ استان کشور
  • ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی/جاده چالوس مسدود شد
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • ترافیک سنگین در جاده‌های شمال؛ بارش باران در ۲۰ استان
  • محورهای چهارمحال و بختیاری لغزنده هستند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان