Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، با اشاره به وضعیت صادرات به عراق در شرایط کنونی شیوع کرونا اظهار داشت: علیرغم اعلام ترزیق 850 میلیارد دلاری امریکا و 320 میلیارد پوندی انگلیس شاهد سقوط شدید ارزش سهام و قیمت طلا بودیم و فقط بورس نیویورک 31 درصد ارزش خود را از دست داد و چین اعلام کرد که 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13 درصد از تولیدات صنعتی این کشور کاهش یافته است.

وی در ادامه به اوضاع شیوع کرونا در جهان اشاره و تصریح کرد: با وجود آزمایش اولین واکسن ویروس کرونا در آمریکا باز شاهد وحشت کشورهای غربی خصوصا امریکا، کانادا، انگلیس و روسیه هستیم و تعداد مبتلایان روزانه در حال افزایش است.

سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی همچنین گفت: آمار صادرات ۱۱ ماهه کشور منتشر و اعلام شد که از صادرات 5.38 میلیاردی کشور 23 درصد سهم چین و 22 درصد سهم عراق بوده است که حاکی از صادرات 450.8 میلیون دلاری به عراق است و این امیدواری وجود دارد که با وجود بسته بودن مرزهای دولت مرکزی عراق موفق شویم با استفاده از گمرکات اقلیم موفق صادرات را به 9 میلیارد دلار برسانیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پوند ایران پتروشیمی چین دلار روسیه سهام عراق کانادا گمرک نفت نیویورک بورس کرونا واکسن امریکا رشد صادرات حمید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر کل گمرک استان سمنان گفت:  در فروردین  امسال ، ۲۹ هزار تن کالا شامل مواد شوینده - کربنات سدیم ، هیدروکربن   و سیم و کابل به ارزش ۱۰ میلیون دلار از گمرکات استان سمنان به ۳۴ کشور جهان صادر شد که به لحاظ وزن ۹۶ درصد و به لحاظ ارزش صادراتی ۸۰ درصد نسبت به فروردین سال گذشته افزایش داشته است.
مرتضی حاجیان نژاد با بیان اینکه در این مدت هزار و ۵۵۰ تن کالامواد اولیه و ماشین آلات واحد‌های تولیدی به ارزش شش میلیون ۵۰۰ هزار دلار به گمرکات استان سمنان وارد شده است  گفت: تراز تجاری یک ماهه استان سه میلیون ۵۰۰ هزار دلار و مثبت بوده است.
حاجیان نژاد همچنین گفت: بر اساس تحلیل‌های آماری ، میزان تجارت خارجی استان سمنان در سال گذشته ۳۸۵ میلیون دلار بوده که نسبت به سال قبل از آن ۵۹ درصد رشد داشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • مالیات آری؛ اما نه ۳۰ و ۵۰ و ۷۰ درصد!
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • سالانه ۱۸۰ هزارتن پنبه مورد نیاز صنعت نساجی کل کشور است
  • وضعیت تجارت سیمان در ایران و جهان
  • افزایش ۸۰ درصدی ارزش صادرات سمنان در سال جدید
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • صادرات استان زنجان صعودی شد
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است