Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بسترسازی و فعالیت جدی‌تر برای رفع موانع تولید را خواستار شد و گفت: کشور پتانسیل‌های لازم را برای جهش تولید دارد. ۰۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، همگرایی و انسجام قوای سه‌گانه و نهادهای مرتبط را برای تحقق شعار جهش تولید لازم و ضروری خواند و با بیان اینکه موانع موجود در این راه باید برداشته شوند اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری کشور پتانسیل‌های لازم را برای جهش تولید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اثرات و کارکردهای اجرای برنامه‌های مربوط به رونق تولید باید در جامعه و برای مردم قابل لمس باشد عنوان کرد: مقام معظم رهبری راهبردها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را در سال‌های قبل ابلاغ فرمود اما آن‌چنان که باید شاهد عملکرد دستگاه‌های اجرایی و دولت در این راستا نبودیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اشتغال‌زایی و ارتقا سطح زندگی آحاد مردم را از جمله موضوعاتی که به‌خوبی در کشور پیاده‌سازی نشده است تلقی کرد و ابراز داشت: برای برطرف کردن مشکلات اقتصادی و کمک به آحاد مردم که از تنگناهای اقتصادی آسیب‌های فراوانی دیده‌اند به انسجام و اتحاد تمام قوا نیازمندیم.

عالم اهل‌سنت خراسان‌شمالی: استفاده از نیروهای «توانمند و انقلابی» لازمه تحقق "جهش تولید" استجزئیات اولین نشست راهبردی بانک مرکزی برای «جهش تولید» از زبان رئیس‌کلسخنگوی مجلس: تحقق «جهش تولید» در گرو افزایش ظرفیت تولید محصولات داخلی است

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با احاطه وسیع و ژرفی که به وضعیت کشور و شرایط اقتصادی آن دارند شعار جهش تولید را در طلیعه امسال مطرح کردند افزود: در مسیر فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی از مشکلات بانکی گرفته تا بروکراسی‌های زائد اداری موانع بسیار زیادی در مسیر عملیاتی شدن شعار جهش تولید وجود دارد.

کوچکی‌نژاد به‌کارگیری مدیریت جهادی را در شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی روبه‌رو است لازم دانست و خاطرنشان کرد: افزایش نرخ تورم در سال 99 موضوعی است که باید برای حل آن چاره‌اندیشی شود زیرا با توجه به تمام مشکلات و چالش‌های اقتصادی چند وقته اخیر مردم به‌ویژه قشرهای ضعیف جامعه توانایی مقابله با آن را ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه دولت در فرصت باقیمانده باید برای مهار تورم و ایجاد اشتغال برنامه‌ ارائه دهد خاطرنشان کرد: دولت الکترونیک یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه اعلام است اما جایگاه کشورمان در این حوزه اصلاً مشخص نیست و نتوانستم طبق برنامه‌های پنج‌ساله توسعه گام برداریم.

نماینده مردم رشت در مجلس تأکیدات مقام معظم رهبری در مورد آمایش سرزمینی و تذکراتی که در این مورد توسط ایشان به دولت و مجلس داده شد را مورد اشاره قرار داد و گفت: عدم توجه به این نکته بسیار اساسی موجب شده است جهت‌گیری‌های خاص دولت‌های مختلف در مسیر بودجه‌ریزی و اختصاص آن تأثیرگذار باشد.

وی بی‌توجهی دولت به برنامه و سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی را شدیداً مورد انتقاد قرار داد و خاطرنشان کرد:‌ در شرایطی که سال‌هاست مقام معظم رهبری نسبت به این مقوله بسیار مهم تأکیدات فراوانی داشته‌اند اما دولت نه‌تنها هیچ گامی در این عرصه بر نداشته بلکه نسب به آن کاملاً بی‌اعتنا هم بوده است.

انتهای پیام/614/ح

R7877/P/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقام معظم رهبری جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار مهر، با تبریک روز جهانی کارگر اظهار کرد: مقام معظم رهبری با انتخاب عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» برای سال جدید نقشه راه توسعه کشور را برای یک سال آینده ترسیم کردند که مهمترین ضلع تحقق این شعار نیروی کارگران است.

وی با اشاره به اینکه رشد اقتصادی حاصل از فروش بیشتر نفت برای توسعه کشور چاره کار نیست، خاطرنشان کرد: با سازماندهی تولید در کشور و برداشتن گام های اساسی در این زمینه می توان عرصه را بر فعالیت های مولد اقتصادی باز کرده و زمینه رشد و توسعه را فراهم آورد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تسهیل در روند تولید باید همراه با بها دادن به نیروی کار و قشر کارگران باشد، تصریح کرد: در حال حاضر ۱۲۵ هزار نفر نیروی کار بیمه شده اجباری در واحدهای تولیدی اردبیل مشغول به کار هستند که باید تلاش کنیم با رونق دادن به بخش تولید این میزان را افزایش دهیم.

بدری توسعه مبتنی بر تولید پایدار را یادآور شد و بیان کرد: کارگران سختکوشی که در جبهه خودکفایی کشور تلاش می کنند باید مولفه جهش تولید را با کارآمدی بیشتر هدفگذاری کنند تا زمینه توسعه روزافزون فراهم آید.

وی جامعه کار و کارگری را شریف ترین جامعه در روند بهبود اقتصاد کشور نام برد و گفت: امروزه یکی از پیش زمینه‌های توسعه پایدار تمرکز بر تولید است که ضروری است تا با محوریت واحدهای تولیدی و ارتقای زیرساخت‌های اشتغال زمینه پیشرفت اقتصادی و افزایش ثروت مردم منطقه را فراهم آوریم.

کد خبر 6094572

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • فروردین: مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دنبال تغییر فوری مدیریت باشگاه‌ها نباشند
  • رئیسی: دشمن حتما در عرصه اقتصادی ناکام خواهد ماند
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • لزوم توسعه مراکز جوار کارگاهی برای تربیت نیروی متخصص
  • معافیت‌های هدفمند مالیاتی منجر به افزایش مشارکت مردم در تولید کشور خواهد شد
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه