Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@15:30:29 GMT

احتمال از سرگیری لیگ فوتبال فرانسه از اواخر بهار

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۳۵۳۴۳۶

احتمال از سرگیری لیگ فوتبال فرانسه از اواخر بهار

رئیس اتحادیه فوتبال فرانسه می‌گوید احتمال دارد رقابت‌های لوشامپیونه از اواخر بهار از سرگرفته شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، شیوع گسترده بیماری کرونا در قاره اروپا تمام فعالیت‌های روزمره از جمله ورزشی را متوقف کرده است.

برخی از کشورهای این قاره به خاطر شیوع  گسترده با مشکل بسیار سختی مواجه هستند و به نظر می‌رسد رویدادهای ورزشی در آینده‌ای نزدیک از سرگرفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهمین اساس «برناردو کایزو» تصور می‌کند از اواخر بهار در خوش‌بینانه‌ترین حالت، امکان برگزاری مسابقات فراهم شود.

عالی‌ترین مقام اتحادیه فوتبال فرانسه به سایت گل گفت: بسیار مهم بود که جلوی برگزاری مسابقات گرفته شود.

وی ادامه داد:درک می‌کنیم باشگاه‌ها چه ارقام سنگینی را همه ماهه به خاطر توقف کرونا از دست می‌دهند اما ما باید ابتدا از دوره حاد عبور کنیم تا امکان برگزاری مسابقه فراهم شود. به همین خاطر فکر می‌کنم حداقل حدود 15 ژوئن(26 خرداد 99 ) بتوانیم بازی‌ها را از سربگیریم.

انتهای پیام/ش

منبع: فارس

کلیدواژه: فرانسه فوتبال ورزشی بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۵۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس انریکه در فرانسه منتقدان زیادی دارد. او توانسته پی اس جی را برنده دو جام کند و هنوز شانس قهرمانی در جام حذفی و لیگ قهرمانان را نیز دارد ولی شکل رفتار او در نشست های خبری و حمله صریح به حبرنگاران و کارشناسان فوتبال باعث شده دشمنان او در فرانسه زیاد شوند.

انریکه برای مثال در نشست خبری قبل از بازی با دورتموند گفته بود رسانه ها چیزی از فوتبال نمی فهمند. در پایان بازی و بعد از شکست 1-0 از حریف آلمانی، او با انتقاد تند دنیل ریولو روبه‌رو شد.

ریولو گفت: «وقتی ترکیب تیم اعلام شد، غیبت راموس برایم عجیب بود ولی انتظار داشتم او در نیمه دوم به زمین برود. آقای نابغه تصمیم گرفته بود که راموس را در ترکیب قرار ندهد و در نهایت به او یک دقیقه هم بازی نرسید. راموس همین حالا می تواند در ترکیب ابتدایی بسیاری از تیم های بزرگ قرار بگیرد.»

ریولو در ادامه گفت: «من هرگز این ایده انریکه در مورد راموس را درک نمی کنم. از نظر من او شماره 9 ایده آل پی اس جی است و امباپه هم باید در پست وینگر چپ بازی کند. می گوییم ایراد ندارد و 60 دقیقه راموس روی نیمکت باشد ولی نابغه چرا یک دقیقه هم او را به زمین نفرستاد؟ شاید من احمقم و نمی فهمم ولی دیگران چه؟ هواداران هم به این تصمیم مربی اعتراض دارند. آقای نابغه دلیل اصلی شکست پاریس بود.»

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • امکان تماس تصویری بدون اینترنت (ViLTE) فراهم شد (جزئیات)
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد